آموزش و پژوهش
1399/10/24 چهارشنبه
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران 
جلسه هم اندیشی با مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران برای نیمسال آتی برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ صبح امروز چهارشنبه مورخ 24 دی ماه 1399 جلسه هم اندیشی با مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر احسان احدمطلقی؛ معاون آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی، آقای سیدعلی اکبر نبوی؛ رییس اداره خدمات آموزشی و مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی استان از طریق سامانه آموزش الکترونیک lms، به صورت مجازی برگزار شد.

این جلسه از سوی معاون آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی دانشگاه با هدف بررسی وضعیت گروه های آموزشی و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ریزی ترم آتی برگزار شد.

اکثر مدیران گروه های آموزشی از ساماندهی برنامه ریزی درسی و آزمون های ترم جاری در سطح استان تهران رضایت داشتند و برای انسنجام بیشتر در روند برنامه ریزی درسی ترم آتی پیشنهاداتی را مطرح کردند، همچنین مسائل آموزشی هر گروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر احدمطلقی با تاکید بر اولویت فعلی که برنامه ریزی دقیق ترم آینده است گفت: با توجه به اینکه در نیمسال آینده هم کلاس ها به صورت الکترونیکی برگزار می شود، برنامه ریزی مطلوب و برگزاری با کیفیت کلاس ها اولویت اصلی ما است تا بتوانیم خدمات آموزشی شایسته ای را به دانشجویان استان تهران ارائه نماییم.

وی در ادامه ​​​​​​نکات مهم برنامه ریزی کلاس های آموزشی نیمسال آتی را عنوان کرد و از کلیه مدیران گروه خواست تا نظارت بیشتر بر برگزاری کلاس ها و امور جاری آنها داشته باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر