آموزش و پژوهش
1399/10/24 چهارشنبه
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران 
جلسه هم اندیشی با مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران برای نیمسال آتی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ صبح امروز چهارشنبه مورخ 24 دی ماه 1399 جلسه هم اندیشی با مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر احسان احدمطلقی؛ معاون آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی، آقای سیدعلی اکبر نبوی؛ رییس اداره خدمات آموزشی و مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی استان از طریق سامانه آموزش الکترونیک lms، به صورت مجازی برگزار شد.

این جلسه از سوی معاون آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی دانشگاه با هدف بررسی وضعیت گروه های آموزشی و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ریزی ترم آتی برگزار شد.

اکثر مدیران گروه های آموزشی از ساماندهی برنامه ریزی درسی و آزمون های ترم جاری در سطح استان تهران رضایت داشتند و برای انسنجام بیشتر در روند برنامه ریزی درسی ترم آتی پیشنهاداتی را مطرح کردند، همچنین مسائل آموزشی هر گروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر احدمطلقی با تاکید بر اولویت فعلی که برنامه ریزی دقیق ترم آینده است گفت: با توجه به اینکه در نیمسال آینده هم کلاس ها به صورت الکترونیکی برگزار می شود، برنامه ریزی مطلوب و برگزاری با کیفیت کلاس ها اولویت اصلی ما است تا بتوانیم خدمات آموزشی شایسته ای را به دانشجویان استان تهران ارائه نماییم.

وی در ادامه ​​​​​​نکات مهم برنامه ریزی کلاس های آموزشی نیمسال آتی را عنوان کرد و از کلیه مدیران گروه خواست تا نظارت بیشتر بر برگزاری کلاس ها و امور جاری آنها داشته باشند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir