اخبار
1397/4/6 چهارشنبه
نشست رییس مرکز تهران جنوب با مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی
رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با مدیران گروه های آموزشی دیدار کرد.

.

دکتر محمد اورکی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب نشستی با مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی استان تهران برگزار کرد.

دکتر اورکی با اشاره به اولویت های اصلی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب که نظم و نظام بخشیدن به سیستم برنامه ریزی درسی و بهبود فرآیندهای پژوهشی می باشد اظهار داشت: نظم و دقت در برنامه ریزی درسی و کلاسها با توجه به آئین نامه های موجود می تواند به بهبود عملکرد آموزشی کمک شایانی نماید.

رییس مرکز تهران جنوب ضمن اشاره به لزوم رونق فضای علمی گفت: در گروه های آموزشی و پژوهشی با بررسی و کارشناسی موضوعات روز جامعه می توان با برگزاری کارگاه ها و سمینارهای کارآمد و متنوع به رونق بیشتر فضای علمی رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه های آموزشی با نظام مند کردن امور جاری اعم از برنامه ریزی کلاسها، حضور اساتید، امور پژوهشی و بروزرسانی اطلاعات می توانند افزایش کیفیت فعالیت های آموزشی و رضایت دانشجویان را موجب شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور سرمایه اجتماعی دانشگاه هستند که میتوانند در معرفی هر چه بهتر دانشگاه در عرصه های اجتماعی وارد شوند.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر