اخبار
1397/4/6 چهارشنبه
نشست رییس مرکز تهران جنوب با مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی
رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با مدیران گروه های آموزشی دیدار کرد.

دکتر محمد اورکی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب نشستی با مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی استان تهران برگزار کرد.

دکتر اورکی با اشاره به اولویت های اصلی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب که نظم و نظام بخشیدن به سیستم برنامه ریزی درسی و بهبود فرآیندهای پژوهشی می باشد اظهار داشت: نظم و دقت در برنامه ریزی درسی و کلاسها با توجه به آئین نامه های موجود می تواند به بهبود عملکرد آموزشی کمک شایانی نماید.

رییس مرکز تهران جنوب ضمن اشاره به لزوم رونق فضای علمی گفت: در گروه های آموزشی و پژوهشی با بررسی و کارشناسی موضوعات روز جامعه می توان با برگزاری کارگاه ها و سمینارهای کارآمد و متنوع به رونق بیشتر فضای علمی رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه های آموزشی با نظام مند کردن امور جاری اعم از برنامه ریزی کلاسها، حضور اساتید، امور پژوهشی و بروزرسانی اطلاعات می توانند افزایش کیفیت فعالیت های آموزشی و رضایت دانشجویان را موجب شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور سرمایه اجتماعی دانشگاه هستند که میتوانند در معرفی هر چه بهتر دانشگاه در عرصه های اجتماعی وارد شوند.



تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir