مراکز و واحدها
1402/4/7 چهارشنبه
در نشست خبری رئیس دانشگاه پیام‌نور پاکدشت با خبرنگاران مطرح شد:
خدمات مشاوره رایگان در اختیار دانش‌آموزان پاکدشتی قرار می‌گیرد

.

رئیس دانشگاه پیام‌نور تهران، از توسعه دانشگاه پیام‌نور پاکدشت و اهمیت معرفی رشته‌های این دانشگاه به علاقه‌مندان خبر داد و از ارائه خدمات مشاوره رایگان در اختیار دانش‌آموزان کنکوری پاکدشتی خبر داد.

نصرالله عابدینی، رئیس دانشگاه پیام‌نور پاکدشت در نشست خبری گفت: دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه مردمی است، نگاه این دانشگاه، دانشجومحوری‌ است و منابع درسی این دانشگاه نیز منابع قوی هستند؛ به جرأت میگویم که این دانشگاه تنها دانشگاه معتبر وزارت علوم در سطح پاکدشت است و مدرک معتبر و بین‌المللی دارد.

وی در ادامه افزود: خدمات مشاورین دانشگاه پیام‌نور پس از کنکور به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار میگیرد ، اساتید زبده سطح کشور را در دانشگاه پیام‌نور پاکدشت، به کار می‌گیریم تا در امر مهم انتخاب رشته، کمک حال دانش‌آموزان باشند که ظرفیت شهرستان پاکدشت، ظرفیت ویژه‌ای است.

عابدینی همچنین در رابطه با شرایط دوره‌های ضمن خدمت، وام‌های دانشجویی، سیستم نمره‌دهی الکترونیکی، مجموعه ورزشی احداث شده و امکانات این دانشگاه، توضیحاتی را به خبرنگاران پاکدشتی ارائه داد و در این‌باره گفت: امروز ظرفیت‌ها و امکاناتی که در دانشگاه‌ پیام‌نور پاکدشت وجود دارد، در بسیاری از دانشگاه‌های مطرح کشور نیست و امید داریم دانش‌آموزان پاکدشتی با دید باز و خیال آسوده وارد دانشگاه شوند.

وی همچنین از خیرین، مسئولین وقت و امام جمعه پاکدشت که در تاسیس و توسعه این دانشگاه ایفای نقش کردند، تقدیر و تشکر کرد ، در ادامه این نشست، خبرنگاران یک به یک سوالات خود را مطرح کردند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور پاکدشت در پاسخ به این سوال خبرنگار پانا که برنامه جامع پنج ساله‌ای برای دانشگاه پیام‌نور چیست، گفت: برنامه جامع پنج ساله‌ای برای دانشگاه پیام‌نور پاکدشت درنظر گرفته شده که از مفاد آن افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت می‌باشد ، به دنبال آن هستیم که رشته‌هایی را اضافه کنیم که با وضعیت اقتصادی جامعه پاکدشت همخوانی داشته باشد ، تعاملی با شهرداری و شورای شهر نیز برقرار کرده‌ایم.

وی از نصب پنل‌های خورشیدی به صورت آزمایشی در این فضا خبر داد و افزود: نگاه ما نگاه محدودی نیست ، با ظرفیت‌هایی که در پاکدشت میبینیم، دانشگاه پیام نور شهرستان باید بهترین دانشگاه سطح کشور باشد ، نیروی کار و استعداد کارآفرینی قوی در شهرستان وجود دارد؛ به دنبال افزایش رشته و ظرفیت‌های آن هستیم ، دانشجو باید پس از فارغ‌التحصیلی، در شهرستان بازار کار داشته باشد؛ ما از رشته‌های بومی استقبال می‌کنیم ، به گونه‌ای که ارتباط نزدیکی بین صنعت، دانشگاه و نیروی کار برقرار شود و در هفته‌های آینده، تفاهم‌نامه‌ای نیز در این‌باره امضا می‌شود.

عابدینی بیان کرد: جوان امروزی ما نسبت به جوان‌های دهه شصت و دهه پنجاه بسیار متفاوت است، جوان امروز هوشمند است و هر موضوعی را به راحتی قبول نمی‌کند ، از نگاه او برای هر چیز، باید منطق و چهارچوبی وجود داشته باشد، از این رو میگوییم جوان امروز تحلیل‌گر است.

وی همچنین با تجلیل از مقام خبرنگاران، گفت: خبرنگران، تحلیل‌گران و متفکرین بی‌ادعا هستند که از آنان آنطور که باید تجلیل صورت نمیگیرد ، شما خبرنگاران همواره نوک پیکان قرار دارید ، نگاه و قلم شما متفاوت است و از این رو ما شما عزیزان را به کمک خواسته‌ایم ، امیدوارم بتوانید ظرفیت‌ها را به جامعه بشناسانید.

دکتر عابدینی در انتها وعده داد که خدمات مشاوره رایگان در اختیار دانش‌آموزان کنکوری پاکدشتی قرار می‌گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر