آموزش آزاد
1401/6/29 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران مطرح کرد:
تاسیس شرکت های دانش بنیان در دانشگاه گامی به سمت تحقق شعار سال و توسعه نقش دانشگاه در حوزه کارآفرینی و تولید ثروت

.

دومین جلسه کمیته استقرار شرکت های دانش بنیان اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور مسولین در ستاد استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در راستای تلاش برای تحقق شعار سال به تاسیس شرکت های دانش بنیان اهتمام ویژه ای دارد.

سرپرست دانشگاه پیام نور افزود: اعضای علمی دانشگاه می توانند طرح های پیشنهادی خود را به دانشگاه ارائه دهند و دانشگاه زمینه و مجوزهای لازم را برای حمایت از چنین طرح های دانش بنیانی صادر می کند.

وی همچنین گفت: بسیاری از دانشگاه های تراز اول دنیا در زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه پیشگام هستند و دانشگاه پیام نور استان تهران با توجه به ظرفیت بالای اعضای علمی می تواند نقش مهمی در افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه داشته باشد. 

دکتر افشین مهر همچنین تاکید کرد: انشالله شرایط حضور همکاران غیر هیات علمی نیز در شرکت های دانش بنیان در آینده محقق می شود و این قشر خدوم نیز می توانند طرح های کاربردی خود را ارائه کنند. 

در این نشست برخی از اعضای علمی دانشگاه طرح های دانش بنیای خود را به صورت پاورپوینت ارائه کردند.

لازم به ذکر است که در این نشست دکتر تاج فر مدیرکل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه، دکتر آخوندی معاون آموزشی و پژوهشی استان تهران، دکتر امیری مسول نظارت و ارزیابی استان، دکتر صالحی رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات مهندسی، دکتر شهیدی تبار رئیس صنف تولید کنندگان تلویزیون و جمعی دیگر از اعضای علمی دانشگاه حضور داشتند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر