آموزش مجازی
1400/2/18 شنبه
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد:
آزمون حفظ جزء سی قرآن کریم در سامانه lms برگزار می شود

.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری آزمون حفظ جزء سی قرآن کریم دانشجویان استان تهران به صورت غیرمتمرکز و در سامانه lms.tpnu.ac.ir خبر داد.

به گزارش روبط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران: دکتر احسان احد مطلقی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون پایان ترم درس حفظ جزء سی قرآن کریم نیز مانند آزمون دروس تخصصی و عمومی استان تهران به صورت غیرحضوری و الکترونیکی در سامانه lms.tpnu.ac.ir  برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تغییر تاریخ و ساعت آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور ضروری است، دانشجویان جهت اطلاع از زمان جدید برگزاری آزمون های خود و همچنین مشاهده ویدیوی آموزشی نحوه شرکت در آزمون از فردا یکشنبه مورخ 19 اردیبهشت ماه به صفحه اول سامانه
lms و پرتال مرکز یا واحد محل تحصیل مراجعه نمایند.


دکتر احدمطلقی ضمن اشاره به اینکه امکان دسترسی به گزارش های سیستم گلستان و همچنین ثبت نمرات میان ترم و پایان ترم برای اساتید، پس از واریز و تسویه شهریه هر نیمسال تحصیلی میسر می شود از دانشجویان خواست تا جهت پیشگیری از مشکلات آتی نسبت به واریز شهریه خود اقدام کنند، پس از آن می توانند با دریافت گزارش 423 از جزییات آزمون های خود مطلع شوند.


معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران کنترل ترافیک سامانه lms را جزو اولویت های ایام امتحانات عنوان کرد و تاکید کرد: فایل جلسات قبلی کلاس ها تا 1400/2/30 در اختیار دانشجویان خواهد بود و پس از آن از دسترس خارج می شود. همچنین ضروری است 
دانشجویان جهت شرکت در آزمون های الکترونیکی راس ساعت اعلامی به سامانه مراجعه کنند و  از مراجعه در غیر از ساعات فوق پرهیز نمایند. 


وی در پایان با اشاره به سامانه پاسخگویی
و رسیدگی به امور دانشجویان استان تهران گفت: در ایام برگزاری آزمون های پایان ترم  «سامانه ثبت درخواست» به نشانی  srm.tpnu.ac.ir به عنوان یک سامانه پشتیبان عمل می کند و دانشجویان می توانند مشکلات آزمون و همچنین سوالات یا امور آموزشی را در این سامانه مطرح نمایند تا در اسرع وقت پیگیری و پاسخ در همین سامانه ارائه شود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر