آموزش مجازی
1400/1/17 سه‌شنبه
سامانه پاسخگویی غیرحضوری دانشگاه پیام نور استان تهران
سامانه پاسخگویی غیرحضوری امور آموزشی و ارتباط مستقیم با کارشناسان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ سامانه پاسخگویی غیرحضوری امور آموزشی، دانشجویی دانشگاه پیام نور استان تهران به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir با هدف تکریم دانشجویان گرامی، تسهیل در ارتباط با کارشناسان مراکز، همچنین کاهش تردد در میان شهرها و مراجعه به مراکز و حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان از آذرماه سال 1399 راه اندازی شده است.
در این سامانه دانشجویان کلیه امور آموزشی، سوالات و مشکلات خود را ارسال می کنند که پس از بررسی توسط کارشناسان، پاسخ در همین سامانه ارسال می شود.

با عنایت به اینکه از 14 فروردین ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی حسب بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۷ سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره کاهش حضور کارکنان دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور در مناطق با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد هشدار کرونا (سازمان ) کارکنان دانشگاه برخی روزها دورکار هستند، دانشجویان گرامی در این ایام مسائل آموزشی، سوالات و مشکلات خود را در سامانه ثبت درخواست ارسال نمایند.
🔸برای کسب اطلاعات در مورد مسائل کلی نیازی به معرفی خود ندارید اما هنگام ثبت درخواست درباره مسائل مربوط به شخص خودتان نام، نام خانوادگی، شماره تماس و شماره دانشجویی را قید نمایید. جهت تسریع در روند بررسی درخواست ها، حتما مدارک لازم ضمیمه شود.  
با ارسال این مطلب برای دوستانتان ما را در امر اطلاع رسانی یاری نمایید.

راه های اطلاع رسانی ما
                                                                                                                                                                                    https://b2n.ir/tpnu13
كلمات كليدي : پاسخگویی غیرحضوری , ارتباط با کارشناسان , دانشگاه پیام نور استان تهران , دانشگاه پیام نور

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر