اداری و مالی
1402/5/8 یکشنبه
در دیدار معاون وزیر نفت با سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران:
ضرورت همکاری پژوهشی و علمی دانشگاه با طرح های وزارت نفت/ تحصیل بیش از 3900 دانشجوی فنی و مهندسی در استان

.

دکتر وحیدرضا زیدی فر معاون امور مهندسی و پژوهش وزارت نفت در دیدار با دکتر افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران بر همکاری متقابل با دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور در این دیدار اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران با بیش از 42 هزار دانشجو در 18 مرکز و واحد نقش مهمی در گسترش عدالت آموزشی در استان تهران داشته و همچنین با توجه به شهریه مناسب این دانشگاه به نسبت سایر دانشگاه ها، امکان تحصیل را برای هم اقشار جامعه فراهم کرده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران ادامه داد: این دانشگاه همچنین با 363 عضو علمی ظرفیت بالایی برای تعامل با زیرمجموعه های وزارت نفت در زمینه طرح های پژوهشی و علمی دارد.

دکتر افشین مهر همچنین به وجود آزمایشگاه های فنی و مهندسی در دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور استان تهران در زمینه آزمایشگاه های فنی و مهندسی و دستگاه های آزمایشگاه، از امکانات خوبی برخوردار است که وزارت نفت می تواند از این آزمایشگاه برای مسائل علمی، آزمایشی و پژوهشی خود استفاده کند.

وی ادامه داد: دانشگاه بیش از 3900 دانشجو در رشته های فنی مهندسی و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد که معاونت امور مهندسی و پژوهش وزارت نفت می تواند در زمینه پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری از دانشجویان حمایت کند و یا موضوع پایان نامه ها یا رساله های دانشجویان بر محور مسائل وزارت نفت باشد که این کار باعث می شود دو طرف ذینفع باشند.

لازم به ذکر است که دکتر آخوندی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در این نشست گزارشی از وضعیت آموزشی استان ارائه کرد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر