فرهنگی
1399/12/6 چهارشنبه
برگزاری اولین جلسه شورای راهبردی اساتید دانشگاه پیام نور استان تهران
اولین جلسه شورای راهبردی اساتید دانشگاه پیام نور استان تهران به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ اولین جلسه شورای راهبردی اساتید دانشگاه پیام نور استان تهران با موضوع " راه کارهای نوین پیاده سازی فرهنگ دینی در دانشگاه پیام نور" به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در روز سه شنبه 5 اسفندماه به صورت حضوری برگزار شد.
دکتر علی قربانی؛ دبیر شورای راهبردی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب اظهار داشت: این جلسات با دعوت اختصاصی از استادان و مسئولین اجرایی و تاثیرگذار در دانشگاه با هدف رسیدن به راهبردهای علمی و کاربردی در موضوعات اساسی دانشگاه و انتقال نتایج به مقامات مسئول به صورت متوالی برگزار خواهد شد.
سپس مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین از برگزاری این گونه جلسات راهبردی ابراز خوشحالی کرد و از حضرت امیر به عنوان الگویی برای همه ادوار که با اخلاق و اخلاص خود توانست دین اسلام را در عالم منتشر کند، یاد کرد.
در ادامه جلسه پس از توضیحات دبیر شورای راهبردی در خصوص نحوه برگزاری جلسات و کلیدواژه های مرتبط با بحث اساتید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند:
آقای بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران؛ ایجاد وحدت و تعامل در ساختار هر سازمان و تاکید بر تبلیغ که رسا، شیوا و بر مبنای اصول دین باشد.
خانم دکتر نصری؛ عضو هیات علمی و رئیس دانشگاه پیام نور تهران شرق؛ حضرت علی (ع) در تاریخ همیشه ماندگار هستند و برای همیشه تاریخ می توانند الگویی برای همگان به ویژه مسئولین اجرایی باشند.
خانم دکتر فرهادی؛ عضو هیات علمی و معاون دفتر هم اندیشی استادان؛ اساتید به عنوان مهم ترین عنصر در بستر دانشگاه باید متخلق به اخلاق اسلامی باشند.
آقای نبوی؛ اداره خدمات آموزشی  پیام نور استان تهران؛ ایجاد جذابیت برای دست اندرکاران پیام نور از نظر تکریم ارباب رجوع به عنوان نکته بسیار مهمی در ترویج فرهنگ دینی می باشد.
آقای اسلامی؛ مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ لزوم یگانگی رفتار و گفتار مسئولین در دانشگاه به ایجاد فضایی با فرهنگ دینی کمک می کند.
آقای محمدی؛ امور عمرانی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ لزوم توجه به فضای فیزیکی در محیط فرهنگی دانشگاه که متناسب با برگزاری اعمال دینی هم باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنژاد؛ معاون دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ حلقه مفقوده در فرهنگ سازی دینی در این مقطع از زمان و دانشگاه پیام نور فضای مجازی می باشد.
همچنین آقای شاهرخیان؛ امور حقوقی استان بر اهمیت و ارتباط مسایل حقوقی و فرهنگی تاکید کرد.
جلسه با جمع بندی نهایی دکتر علی قربانی و تاکید بر این مطلب که حاصل این سلسله جلسات به صورت منشوری تهیه و قابل استقاده خواهد بود به پایان رسید.
در بخشی از جلسه کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری درباره دانشگاه اسلامی پخش شد و اشعاری در مدح مولای متقیان توسط آقای اشرفی قمی؛ امور قضایی استان اجرا شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر