آموزش و پژوهش
1402/4/6 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد:
افتتاح مرکز رشد دانشگاه پیام نور شهریار با همکاری دانشگاه امیرکبیر

.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از افتتاح مرکز رشد دانشگاه پیام نور شهریار با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو قرارداد و تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور استان با پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر مرکز رشد دانشگاه پیام نور شهریار مجوز فعالیت گرفته است.

وی تصریح کرد: با این مجوز دانشگاه پیام نور شهریار به پایگاهی فعال در حوزه غرب استان تهران مبدل خواهد شد تا میزبان استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فعال در این منطقه باشد.

دکتر افشین مهر ادامه داد: این دانشگاه  با بهره‌گیری از توان افراد متخصص و کارآمد و نیز بر مبنای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه خود در راستای تحقق اهداف و رسالت دانشگاه به ‌عنوان دانشگاهی پیشرو و اشتغال‌زا، موفق به اخذ مجوز فعالیت مرکز رشد شده است.

وی به اهداف این مرکز رشد اشاره کرد و افزود: تجاری‌سازی نتایج تحقیقات کاربردی و تولید ثروت، کمک به خلق ایده و جذب تیم‌های کارآمد و ایجاد واحدهای فناور و تلاش در جهت ایجاد و توسعه شرکت ‌های دانش‌بنیان و حرکت به‌ سوی اقتصاد مقاومتی از مهمترین اهداف این مرکز می باشد.

لازم به ذکر است قرارداد همکاری بین دانشگاه پیام نور استان تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه امیر کبیر برای تاسیس پردیس علم و فناوری مشترک اجرائی شده است.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر