.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ با توجه به درخواستهای مکرر اعضای هیات علمی دانشگاه، مهلت ثبت درخواست متقاضیان شیوه خدمت تمام وقت ویژه در سامانه مربوط تا پایان تیر ماه تمدید شد.
متقاضیان می بایست به سامانه صبا ( https://saba.pnu.ac.ir ) مراجعه و درخواست خود را ثبت فرمایند.
جهت مشاهده مدارک لازم و مراحل آن اینجا کلیک نمایید.
فرایند بررسی درخواستهای ثبت شده به شرح زیر است ضمن آن که از تاریخ 1400/04/26 دسترسیهای لازم در سامانه فعال شده است.
- اعلام نظر رئیس دانشگاه پیام نور استان
- بررسی مستندات توسط مدیر گروه استان
- بررسی توسط رئیس دانشکده
- بررسی توسط کمیته ترفیع
- مراحل اداری صدور حکم
در هر مرحله در صورت تایید، پرونده در کارتابل مرجع بعدی قرار میگیرد و در صورت عدم تایید، با ذکر علت به متقاضی عودت داده میشود. فرایند رفع نقص و درخواست بررسی مجدد متعاقبا اعلام خواهد شد.
- به منظور کاهش زمان بررسی و جلوگیری از مشکلات بعدی، ضروری است مدیران محترم گروههای استانی ضمن مطالعه دقیق دستورالعملهای مربوط، دقت لازم در بررسی مستندات و تایید/عدم تایید شرایط ورود به شیوه خدمت تمام وقت ویژه را معمول فرمایند.
با توجه به این که پروندههای واصل شده در هر مرحله تجمیع پروندههای مرحله قبل و در نتیجه تعداد آنها به مراتب بیشتر است، هرگونه کمدقتی در این مرحله منجر به بروز اختلال در کل فرایند خواهد شد.