اخبار
1403/1/27 دوشنبه
با حضور سردار مسجدی مشاور عالی فرمانده سپاه قدس و سفیر پیشین ایران در عراق، رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه پیام نور و اقشار مختلف مردم
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سید عباس صالحی روزبهانی در مسجد امام رضا علیه السلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی سردار مسجدی مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در این مراسم ضمن تاکید بر نکوداشت یاد شهدا اظهار داشت: ما دو وظیفه اساسی داریم یکی اینکه نام شهدا و خانواده های آنها را در تاریخ، انقلاب و هر کوی و برزنی جاویدان سازیم تا نام شهید پاینده باشد و وظیفه دوم ما نیز ادامه دادن راه شهدا و دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا می باشد.
وی ادامه داد: مسیر شهدا ادامه دارد و این شهید جوان و رعنا اولین شهید مدافع حرم نبودند و شاید در آینده آخرین شهید نیز نباشند.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه به انتقام دیشب جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تحلیل های اشتباهی که داشتند بر این باور بودند که جمهوری اسلامی نمی خواهد جنگ توسعه پیدا کند لذا از حمله به آنها خویشتنداری خواهند کرد ولی حمله به کنسولگری ایران در دمشق معادلات را برهم زد.
سردار مسجدی تصریح کرد: بعد از حمله به کنسولگری ایران از همان روز اول نظام مقدس جمهوری اسلامی  تصمیم به انتقام گرفت و پیام های متعددی که از آمریکا و سایر کشورها دریافت کردیم مانع از حمله به رژیم کودک کش نشد زیرا تصور می کردند ایران پاسخ نمی دهد یا از طریق نیروهای مقاومت در منطقه پاسخ خواهد داد.
وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار ایران را به خویشتنداری دعوت میکند اما از طرف دیگر از اقدامات اسرائیل حمایت می کند ولی حمله دیشب نشان داد پدافند هوایی و گنبد آهنین به هیچ وجه نمی تواند در برابر موشک های ایران بازدارنده باشد.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه به بحران های اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: نتانیاهوی مفلوک برای بقای خودش به جنگ دامن زده است و در جنگ با حماس طبق اطلاعات موثق نتوانسته حتی به ده درصد زیرساخت های آنها نیز ضربه بزند. وی در ادامه چند سوال اساسی را مطرح کرد و گفت: اگر به حماس ضربه اساسی زده بود پس چرا مذاکره می کند؟ چرا از طریق مذاکره به دنبال آزادسازی گروگان ها می باشد؟
سردار مسجدی در پایان بیان داشت: خواسته جمهوری اسلامی جنگ نیست ولی در برابر تهاجمات دشمنان به خطوط قرمز نظام خویشتنداری نخواهد کرد زیرا رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده سیاسی، بین المللی و اخلاقی پایبند نیست و بسیاری از سازمان های بین المللی را به سخره گرفته است.
 در پایان این مراسم که با حضور خانواده و همسر شهید صالحی روز بهانی، رئیس ، اعضای هیات رئیسه و مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور و همچنین اساتید، کارکنان، دانشجویان، مسئولان کشوری و لشکری و نیز اقشار مختلف مردم شهید پرور برگزار گردید، با قرائت بیانیه و سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن حمایت از عملیات تنبیهی شب گذشته علیه رژیم غاصب صهیونیستی، از عملیات غرور آفرین وعده صادق رزمندگان غیور سپاه اسلام تشکر کردند.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر