اخبار
1402/12/8 سه‌شنبه
به میزبانی دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار شد:
اختتامیه سومین جشنواره دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانشجویان پیام نور کشور

.

به گزارش روابط عمومی آیین اختتامیه سومین جشنواره دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور،  ۳۰ بهمن‌ماه در سالن اهل البیت (ع) اصفهان برگزار شد.
دکتر مهدی محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: بعد از شرایط کرونا و رکود کانون‌های فرهنگی- هنری چنین جشنواره‌ای یک رویداد عظیم بود و استان اصفهان میزبانی آن را تقبل کرد و زحمت بسیاری را نیز متحمل شد.
وی با بیان اینکه برای این جشنواره اختتامیه‌ای وجود ندارد، اظهارکرد: اینجا برای پیوند آثار شما با شرایط جامعه دور هم جمع شده‌ایم که این جشنواره شروعی برای آغاز حرکت‌های نو و رویشی جدید برای شما خواهد بود.
محمدی ادامه داد: برای تبدیل آثار جشنواره به ثروت و ایجاد کسب و کار در حاشیه برگزاری جشنواره تصمیماتی اتخاذ شده و قرار شد فرم‌هایی برای ایجاد ارتباط با فضای کسب و کار تهیه شود.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه نگاه ما به سمت کانون‌های اختصاصی دخترانه و پسرانه است خاطرنشان کرد: ما فضایی را فراهم می‌کنیم که دانشجویان کارهای اقتصادی را آغاز کنند و اجازه می‌دهیم با نام و اعتبار دانشگاه، فعالیت‌های اقتصادی را تجربه کنند تا در صورت شکست ضرر اندکی را متحمل شوند.
وی افزود: ۱۱۶ مرکز و واحد بالای هزار دانشجو داریم و با سازمان فنی و حرفه‌ای و مراکز مهارت آموزی صحبت کرده‌ایم. مشاوران مراکز نوظهور به این مراکز خواهد پیوست و گواهی‌هایی با امضای فنی حرفه‌ای به افراد اعطا خواهد شد.
محمدی اضافه کرد: هدف اصلی ما شناسایی استعدادها در زمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی و فراهم آوردن زمینه‌هایی برای رشد استعدادها است. بیش از ۳۵۰۰ اثر معرفی شده که از این بین، ۱۸۰ نفر برگزیده شدند.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، پیرامون کانون‌ها و انجمن‌های فعال در دانشگاه پیام نور در سطح کشور یادآور شد:  ۷۳۴ کانون شناسنامه‌دار، ۶۸۰ انجمن علمی فعال و ۲۶۰ نشریه علمی در سراسر کشور داریم که از ظرفیت آن‌ها در این جشنواره بهره‌مند شدیم.

همچنین در این مراسم رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها پس از ایام کرونا نقطه عطفی در دانشگاه پیام نور است. این جشنواره سه گانه می‌تواند پویایی، رویش و نشاط جدیدی را در مجموعه پیام نور رقم بزند.  
وی با بیان اینکه آنچه ما امروز به آن نیاز داریم امید و نشاط است، افزود: امید داریم چنین جشنواره‌هایی بتوانند امید و انگیزه را در سطح کشور ایجاد کنند.
مختاری با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰۰ اثر از دانشجویان سراسر کشور در بخش‌های مختلف جشنواره دریافت شده است، یادآور شد: در فرآیند داوری بیش از ۶۰ داور حرفه‌ای در استان‌ها  آثار را داوری کردند و امروز از آثار برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی اضافه کرد: در این فضا، بر آن هستیم که در راستای مهارت محوری و اشتغال برای دانشجویان قدم برداریم. امید داریم در این اشتراک گذاری، تجربه‌ها و اتفاقات خوبی را برای ساختن ایران اسلامی رقم بزنیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز تاکید کرد: از همه دانشجویان دعوت می‌کنم در انتخابات  ۱۱ اسفند ماه شرکت کنند تا انتخابات پرشوری را داشته باشیم.

افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران در جشنواره کشوری دستاوردهای دانشجویی (رویش,حرکت و نشریات ) به میزبانی استان اصفهان با کسب ۱۹ رتبه برتر 

1-حانیه کلهر،رتبه اول کانون همیاران سلامت روان در بخش کانون های اجتماعی
2-نگار خوئینی،رتبه اول کانون های قرآن و عترت و نهج البلاغه در بخش کانون های دینی و مذهبی
3-لیلا حسنی فرد،رتبه اول کانون های عفاف و حجاب،امر به معروف و نهی از منکر در بخش کانون های دینی و مذهبی
4-ساره بیانلو،رتبه اول کانون کتاب و کتابخوانی در بخش کانون های فرهنگ و اندیشه
5- مرضیه عمارلو،رتبه اول نثر ادبی در بخش ادبی
6-عباس محمدی،رتبه اول انجمن های علمی دانشجویی بخش مسابقه علمی زیر شاخه علوم انسانی
7-شیرین باقری نوری،رتبه دوم اختراع
8-هدا مهدیانی،رتبه دوم کانون های امداد و نجات و هلال احمر در بخش کانون های اجتماعی
9-هانیه آروین،رتبه دوم رادیویی در بخش تئاتر
10-عیسی احمدی،رتبه دوم مصاحبه در بخش آثار برتر
11-فاطمه نظیفی،رتبه سوم ویژه در بخش انجمن های علمی دانشجویی
12-هانیه میرعرب رضی،رتبه سوم نقاشی در بخش هنرهای تجسمی
13-فاطمه محمدمحمدی،رتبه سوم ترانه در بخش ادبی
14-دانیال قربانی،رتبه سوم رادیویی در بخش تئاتر
15-عیسی احمدی،رتبه سوم داستانی در بخش فیلم کوتاه
16-نرگس عظیمی،رتبه سوم پادکست در بخش چندرسانه ای
17-نگار خویینی،رتبه سوم نشریات سیاسی-فرهنگی در بخش عمومی
18-سعیده چراغعلی،رتبه سوم ایده های خلاقانه
19-سیدعلی فاطمی،رتبه سوم بخش ویژه
در حاشیه این جشنواره برگزار شد:
1-برپایی غرفه دستاوردهای علمی و هنری دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران در سومین جشنواره دستاوردها و توانمندیهای دانشجویان دانشگاه پیام نور به میزبانی استان اصفهان
2-بازدید از شرکت های دانش بنیان فرا تحقیق سپاهان و بهیار صنعت اصفهان
3- غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه صنعتی اصفهان
4-برگزاری تور گردشگری و بازدید از اماکن تاریخی در پایتخت هنر ایرانی ، اصفهان، نصف جهان











 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر