اخبار
1400/8/30 یکشنبه
همزمان با هفته بسیج در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب صورت گرفت؛
تجلیل از مسئول و کارمندان نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان تهران

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اورکی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با حضور در دفتر مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان از حجت الاسلام و المسلمین حسینی و کارمندان به مناسبت هفته بسیج تجلیل به عمل آورد.

دکتر اورکی در این نشست ضمن تاکید بر کارهای فرهنگی نهاد رهبری  اظهار داشت: نهاد رهبری در زمینه کارهای فرهنگی همکارهای خوبی با سایر بخش ها انجام داد که شایسته تقدیر می باشد.

وی به نقش مهم مسائل فرهنگی در دانشگاه پرداخت و بیان داشت: یکی از تفاوت های مهم دانشگاه با سایر سازمان ها توجه به مسائل فرهنگی است و مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود بیان داشتند که هر قدر که کار فرهنگی انجام دهیم باز هم کم است که این امر نشان دهنده توجه ایشان به مقوله فرهنگ می باشد.

دکتر اورکی به کارهای فرهنگی در دوره کرونا اشاره کرد و گفت: هر چند کرونا و برخی مسائل مالی کارهای فرهنگی را تحت شعاع قرار داد ولی دانشگاه پیام نور کارهای فرهنگی ارزنده ای در این دو سال انجام داد.

در این نشست همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسول نهاد رهبری گفت: کرونا باعث شد که فرصت های جدیدی برای دانشگاه به وجود بیاید که برخی مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز در بستر مجازی و الکترونیکی در این چند وقت برگزار شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به نقش مهم اعمال انسان در حیات اخروی تاکید کرد و گفت: انسان با اعمال صالح می تواند درجات اخروی خود را رقم بزند و به سوی این اعمال هدایت شوند.

لازم به ذکر است که در پایان این نشست دکتر اورکی با اهدای لوح تقدیر از زحمات مسولین نهاد رهبری تقدیر کرد.
كلمات كليدي : دانشگاه پیام نور استان تهران , هفته بسیج , تجلیل

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر