اخبار
1400/7/8 پنجشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار کرد:
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین

.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر راهداری؛ ریاست ، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده؛مدیریت فرهنگی و نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیران و کارکنان مرکز قرچک – ورامین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ؛ مدیریت فرهنگی دانشگاه ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس که یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی استکبار علیه انقلاب اسلامی میباشد، دوران دفاع مقدس را دوره انسان سازی انقلاب اسلامی برشمرده و افزود: رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس که همان سالهای آغازین انقلاب اسلامی حادث گردید، توانست ایمان راسخ، روح پاک و ملکوتی، آرمانخواهی، استکبارستیزی، میهن پرستی و اسلام خواهی جوانان انقلابی ایران را به جهانیان نشان دهد.


در ادامه این مراسم دکتر راهداری؛ ریاست دانشگاه نیز با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان دفاع مقدس و گرامیداشت این ایام که یادآور مجاهدت ها و ایثارگری های جهادگران و رزمندگان اسلام و انقلاب است، آنان را الگوهای راستین انقلاب برای تمامی نسل های بعدی دانست و افزود: دفاع مقدس در دو بعد دارای ارزش است. یکی بعد دفاع از کشور که همان میهن پرستی و دشمن ستیزی است و دیگری جنبه قدسی و ارزشی دفاع مقدس که نشانگر درخشش ارزش های والای اسلامی و انسانی در اعماق وجود جوانان و رزمندگان ایران اسلامی بود و تمام این برکات در سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی حاصل گردید.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان جانباز و ایثارگر و نیز اعضای خانواده ایثارگران و جانبازان، با اهدای لوح یادبود،  تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر