مراکز و واحدها
1402/5/14 شنبه
در دیدار معاون وزیر کشور با سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران مطرح شد:
تشکل های فعال سیاسی و دانشجویی به پویایی جامعه کمک می کند

.

ابوطالب شفقت معاون وزیر کشور و دکتر سلطان احمدی معاون امور مجلس دانشگاه پیام نور از دانشگاه پیام نور استان تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست ضمن تاکید بر پویایی و نشاط در دانشگاه ها برای مشارکت بیشتر اجتماعی و سیاسی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران با بیش از 43 هزار دانشجو در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و دانشجویی فعالیت های متناسبی داشته و علاوه بر نشریات فعال سیاسی و اجتماعی در برگزاری جشن های دانشجویی و کرسی های آزاد اندیشی نیز پیشقدم می باشد.

دکتر افشین مهر همچنین درباره تعاملات دانشگاه با وزارت کشور گفت: دانشگاه پیام نور استان تهران با 18 مرکز و واحد در زمینه های آموزشی و برگزاری کلاس های ضمن خدمت می تواند به وزارت کشور کمک کند و همچنین در بحث انتخابات نیز دانشگاه آمادگی دارد که پتانسیل ها و ظرفیت های خود را در اختیار وزارت کشور قرار دهد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران تصریح کرد: یکی از کارکردهای اصلی دانشگاه ها علاوه بر آموزش و علم، مسائل فرهنگی می باشد در واقع مسائل فرهنگی باید در دانشگاه ها طرح مساله شوند و اساتید و متخصصان حوزه های مختلف درباره یک مساله به نقد و بررسی آن بپردازند به صورتی که تبیین آن برای عموم مردم روشن تر شود و مردم نیز چنین انتظاری از دانشگاه ها دارند.

لازم به ذکر است که دکتر آخوندی معاون آموزشی نیز از وضعیت آموزشی و پژوهشی استان گزارشی ارائه کرد.



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر