اخبار
1403/2/11 سه‌شنبه
به مناسبت روز معلم
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت روز معلم

.

دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد را به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت اندیشمند فرزانه، آیت‌الله مرتضی مطهری که به‌درستی روز معلم نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا با ارج نهادن به مقام شامخ و جایگاه اندیشه این عالم فرزانه، صمیمانه ‌‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خویش را محضر استادان و اعضای محترم هیأت علمی و همکارانم به عنوان بخشی از جامعه علمی کشور که عهده‌دار امر آموزش و پژوهش در دانشگاه پیام نور هستند، تقدیم کنم.

مقام والای معلمان و اساتید گرانقدر بر کسی پوشیده نیست. استادان و معلمان طلایه داران آموزش ، پژوهش، منش و اخلاق اند و رسالت والای انبیاء را بر عهده گرفته اند و همواره در راه اعتلای فرهنگ و اندیشه جوانان این مرزو بوم تلاش می کنند.

پر واضح است که اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

اینجانب ضمنِ درود به روان پاک استاد شهید، آیت ‌ الله مرتضی مطهری، روز بزرگداشت مقام معلم را به همه همکاران دانشمند و فرهیخته‌ام در دانشگاه پیام نور تبریک عرض نموده و توفیقات روز‌افزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر