مراکز و واحدها
1400/9/17 چهارشنبه
بازدید مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران از مرکز قرچک – ورامین
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران از مرکز قرچک – ورامین بازدید کرد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی؛ مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن حضور در نشست صمیمانه و فرهنگی با مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، از این مرکز دانشگاهی بازدید نمود.

در نشست فرهنگی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی، حجت الاسلام محمدنژاد؛ معاون نهاد رهبری استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده؛ مدیریت فرهنگی مرکز ورامین و مدیران و کارکنان بخش های اداری  آموزشی در سالن کنفرانس سپهر دانش برگزار گردید، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران و همراهان ایشان، از توجه ویژه ایشان به مسائل و مشکلات مراکز دانشگاهی پیام نور و تلاش در جهت رفع دغدغه های کارکنان تشکر نموده و در خصوص لزوم ایجاد فضای همکاری وتعامل گسترده میان اهالی علم و اندیشه در جهت تعالی جامعه اسلامی و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی نکاتی را بیان نمود.

در ادامه مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن ابراز خوشحالی از حضور مجدد در میان کارکنان و مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، از تلاش ها و زحمات تمامی اعضای کادر علمی و اداری دانشگاه در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی تشکر نمود. ایشان همچنین از مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در خصوص اقدامات فراگیر و مؤثر فرهنگی و اجتماعی با مشارکت دانشجویان و فعالین فرهنگی، تشکر و قدردانی نمود.  

در این نشست و به درخواست حجت الاسلام والمسلمین حسینی، کارکنان دانشگاه پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در زمینه بهبود عملکرد سیستم اداری و آموزشی دانشگاه و نیز ارتقای سطح رفاهی و معیشتی کارکنان بیان نمودند. همچنین کارشناسان و مدیران بخشهای مختلف در زمینه عدم اختصاص بودجه های فرهنگی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، عدم تخصیص اعتبارات لازم جهت پروژه های عمرانی و نگهداری اماکن و فضای سبز دانشگاه، نبود عزم راسخ مسئولین در استیفای حقوق مالی و معیشتی کارکنان دانشگاه و ... نظرات و گلایه های خود را بیان نمودند.

در پایان این دیدار، فریضه ظهر و عصر به امامت مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران و با حضور کارکنان مرکز ورامین اقامه گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر