مراکز و واحدها
1400/8/25 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب:
این مرکز مجهزترین آزمایشگاه های علمی را دارد/ ارتقای رشته های تحصیلات تکمیلی

.

نشست مجازی استقبال از دانشجویان جدید الورود مرکز تهران جنوب با حضور دکتر اورکی رئیس مرکز و حجت الاسلام حسینی مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی مرکز دکتر اورکی در این نشست مجازی ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید الورود مرکز اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با هویت ایرانی و اسلامی برای ایفای نقش خود در جهت تحکیم جایگاه علمی و پژوهشی کشور دارای بستر آموزش از راه دور و با شعار آموزش در همه جا، همه وقت و برای همه و همچنین دستیابی به عدالت آموزشی به عنوان یکی از شعارهای انقلاب اسلامی ایران تاسیس شد.

فارغ االتحصیلی ۹۰۰ هزار نفر در دانشگاه پیام نور

وی ادامه داد: این دانشگاه به عنوان مولود انقلاب اسلامی در اواسط دهه ۶۰ با ترکیب چند موسسه در سال ۱۳۶۷ تاسیس و تا دهه ۹۰ نزدیک به ۹۰۰ هزار فارغ التحصیل در رشته ها مختلف در آن تحصیل کردند.
رئیس مرکز تهران جنوب درباره گسترش دانشگاه به مناطق محروم کشور گفت: دانشگاه پیام نور با حضور در مناطق محروم و حاشیه های کشور عدالت آموزشی را گسترش داد و با بیش از ۴۵۰ مرکز و واحد در داخل و خارج کشور حدود ۳۰ درصد دانشجویان کشور را در خود جای داده است.

رتبه برتر دانشگاه در زمینه های فرهنگی

دکتر اورکی درباره فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز گفت: دانشگاه در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی در زمینه فرهنگی نیز فعال و جز دانشگاه های فعال فرهنگی در سطح کشور می باشد به صورتی که در حوزه های خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین زمینه های ورزشی و تندرستی قهرمانی های زیادی در سطح ملی و بین المللی کسب کرد.
وی درباره سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور ترکیبی می باشد که اجزایی از آموزش سنتی و همچنین اجزایی از آموزش از راه دور (استفاده از فضای مجازی و آنلاین برای کلاس های و امتحانات) را دارد.

ارتقا رشته های تحصیلات تکمیلی مرکز

وی به افزایش رشته تحصیلات تکمیلی مرکز تهران جنوب نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل ارتقای اعضای علمی و همچنین کیفیت آموزشی محتوای های درسی به علت منبع محور بودن دروس در دانشگاه، دانشجویان از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این مرکز سعی دارد تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی خود را ارتقا دهد.

آزمایشگاه های مجهز مرکز برای استفاده دانشجویان

دکتر اورکی درباره امکانات آزمایشگاهی مرکز نیز گفت: مرکز تهران جنوب آزمایشگاه هایی در زمینه رشته های تربیت بدنی، روانشناسی، جغرافیا دارد که جز مجهزترین آزمایشگاه ها می باشند و دانشجویان می توانند از آنها استفاده کنند.
رئیس مرکز تهران جنوب همچنین به بخش نشریات و مجلات مرکز اشاره کرد و گفت: مرکز تهران جنوب در برخی زمینه ها دارای فصلنامه و مجلات علمی پژوهشی معتبری است که هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی به چاپ مقالات معتبر می پردازد.

كلمات كليدي : دانشگاه پیام نور , آزمایشگاه , تحصیلات تکمیلی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر