مراکز و واحدها
1399/11/24 جمعه
برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹
آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹ در دانشگاه پیام نور قرچک-ورامین برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین؛ صبح امروز جمعه ۲۴ بهمن‌ماه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹ در دانشگاه پیام‌نور مرکز قرچک-ورامین برگزار شد.
در این دوره آزمون که توسط مجموعه عوامل اجرایی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین و با همکاری مجموعه حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک و با نظارت مستقیم دکتر راهداری ریاست دانشگاه برگزار گردید، تعداد هفتصد داوطلب مرد و زن شرکت نمودند.
دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی جنوب شرق استان و دارای کادر باتجربه و خبره در برگزاری آزمون های متمرکز، بعنوان مرکز برگزاری آزمون های استخدامی و سراسری در حوزه شهرستان های ورامین و قرچک شناخته شده است.
 لازم بذکر است با توجه به شرایط موجود جامعه در خصوص لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت مقابله با بیماری کرونا، هماهنگی های لازم جهت استقرار تیم های ویژه پزشکی و بهداشتی با اداره بهداشت و درمان شهرستان جهت استقرار در حوزه های آزمون از روزهای قبل انجام و در روز برگزاری آزمون، تیم های مذکور در دانشگاه مستقر و بر ورود داوطلبین به حوزه های آزمون، عملیات تب سنجی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر