آموزش آزاد
1400/3/10 دوشنبه
در جلسه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نوراستان تهران مطرح شد:
ضرورت توجه بیشتر به درآمدهای غیرشهریه ای

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ صبح امروز دوشنبه 10 خرداد 1400 جلسه آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور استان تهران جهت بررسی تقاضای همکاری از سوی موسسات و مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر علی قربانی؛ معاون جرایی، دکتر احسان احدمطلقی؛ معاون آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و فرهنگی،  آقای غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست و مدیران ستادی برگزار شد.

طی این جلسه بر ضرورت توجه بیشتر به درآمدهای غیرشهریه ای تاکید شد و تسریع در روند برگزاری دوره های آموزش آزاد که در کنار درآمدزایی برای دانشگاه زمینه مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان برای ورود به عرصه کسب و کار را فراهم می آورد در دستور کار قرار گرفت. همچنین تقاضای موسسات و مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی جهت همکاری با دانشگاه در حوزه برگزاری دوره های آموزش آزاد کوتاه مدت تخصصی و عمومی بررسی شد.

لازم به ذکر است دانشگاه پیام نور استان تهران آزمایشگاه ها و کارگاه های پیشرفته و مجهز به آخرین تکنولوژِی های علمی روز دنیا را در رشته های فنی و مهندسی، روانشناسی، تربیت بدنی، جغرافیا، زبان انگلیسی و ... در اختیار دارد.

در همین راستا آماده همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه ها، موسسات و مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، محققین و پژوهشگران می باشد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 6- 84234165 تماس حاصل فرمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر