آموزش مجازی
1401/7/4 دوشنبه
قابل توجه دانشجویان جدیدالورود:
راهنمای کامل ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود/ ویدئوهای آموزشی

.

به گزارش روابط عمومی ضمن تبریک قبولی شما در دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور به اطلاع می‌رساند  كليه پذيرفته شدگان مي بايست از تاريخ 1401/07/04  الي 1401/07/12  جهت پذيرش غير حضوري به سيستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir  مراجعه نمايند.
 
خلاصه مراحل پذيرش :

 تكميل مشخصات و ارسال مدارك و دريافت "گزارش5260"
1- كليه پذيرفته شدگان مي بايست با شناسه كاربري و گذرواژه به شرح زير وارد سيستم شوند:

- شناسه كاربري: شماره داوطلبي c011 و گذرواژه : شماره ملي

( در صورتيكه در ابتداي كد ملي رقم صفر وجود داشته باشد بايد هنگام درج شناسه كاربري ثبت گردد.)

-لازم به ذكر است در صورتيكه كد ملي شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بايستي شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سيستم وارد نماييد.

مثال : شناسه كاربريc011300707
گذرواژه: 0061111111

2- از طريق مسيرزير نسبت به تكميل اطلاعات و همچنين ارسال مدارك لازم اقدام نمائيد
آموزش==> دانشجو==> پذيرش غيرحضوري==> "پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود"
تذكر1: حجم هر تصوير حداكثر 250 كيلوبايت و ترجيحا فرمت آن jpg يا jpeg باشد.

3- اصل و کپی مدرک تحصیلی که شامل مدارک متوسطه دوره  دوم نظام (6-3-3) مدرک متوسطه و مدرک پیش دانشگاهی (پذیرفته شدگان نظام قدیم)
تبصره: دانشجویان که قبل از سال 98 مدرک دیپلم اخذ کرده اند و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند قادر به تحصیل در دانشگاه پیام نور نمی باشند و در صورتی که مدرک سه ساله ( دیپلم کاردانش) دارند به جای مدرک پیش دانشگاهی ارایه مدرک کاردانی لازم می باشد و معادل سازی دروس گذرانده شده در دوره کاردانی برای این قبیل دانشجویان انجام نمیشود.
4- اصل ریز نمرات دیپلم و کپی

5- سیم کارت به نام دانشجو

6- کارت بانکی با رمز پویا

8-در خواست تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش داشگاهی و کارنامه سه سال اخر از طریق سایت زیر: با توجه به اعلام مرکز سنجش و پايش کيفيت آموزش وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته‌شدگان می‌بایست با مراجعه به سامانه « تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir   با انتخاب گزینه «سوابق فارغ‌التحصیلی» اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه محل قبولی نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند.

برای دارندگان دانش‌آموختگان دوره‌های کاردانی پیوسته، مدرک کاردانی (فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی)، به جای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل واقع می شود. بدیهی است واحدهای گذرانده شده در دوره کاردانی این دسته از داوطلبان قابل معادلسازی نمی‌باشد. همچنین تاییدیه تحصیلی این گروه از پذیرفته‌شدگان همانند دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید از سامانه تاییدیه تحصیلی وزارت عتف به آدرس http://estelam.msrt.ir توسط پذیرفته شده تقاضا  وکد پیگیری آن در سامانه گلستان درج شود.

نکته مهم: در ادامه دانشجو لازم است،با مراجعه به سیستم گلستان در قسمت :دانشجو--پذیرش غیر حضوری--استعلام--ثبت کد رهگیری،  نسبت به ثبت کد رهگیری دریافت شده اقدام نمایند.

تبصره 1: برای فارغ‌التحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمی باشد.
تبصره 2: فارغ‌التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن (نظام‌های آموزشی سالی واحدی، ترمی واحدی 4 و 6 ساله متوسطه)، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت‌نام که در این اطلاعیه درج شده به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ‌التحصیل خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدرک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

ارائه مدرک نظام وظیفه
تبصره: دانشجویان پسر که کارت پایان خدمت ندارند و از معافیت تحصیلی استفاده میکنند بعد از انجام ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت sakha.epolice.ir یا به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10  درخواست معافیت تحصیلی نمایند و در صورت داشتن هرگونه سئوال با کارشناس نظام وظیفه مرکز/واحد مشورت نمایند.

9-بعد از تكميل مرحله دوم  پس از بررسي مدارك بارگزاري شده توسط مركز قبولي ,ثبت پذيرش نهايي توسط مركز به انجام مي رسد  و سپس با  شناسه كاربري : شماره دانشجويي، گذرواژه: شماره شناسنامه  جهت ثبت نام و انتخاب واحد تا تاريخ 1401/7/13 به سيستم مراجعه نماييد.

10- كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه  مي باشند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از روش زير  نسبت به پرداخت شهريه اقدام نماييد:
  
منوي اصلي --> آموزش --> شهريه --> پرداختهاي الكترونيكي دانشجو

- پس از پرداخت شهريه از مسير زير نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نماييد:
ثبت نام ==> عمليات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلي"

لازم به ذکر است که دانشجویان تا 30 آبان ماه فرصت دارند که مدارک خود را به صورت حضوری به مرکزی که پذیرفته شده اند تحویل فیزیکی دهند. 

ویدئوهای آموزشی:

راهنمای نحوه بارگزاری مدارک پذیرش و ثبت نام ورودی های جدید(کلیک نمایید)   

ویدیوی آموزشی نحوه پرداخت شهریه و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور (کلیک کنید)

نحوه ورود به سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور استان تهران (LMS) (کلیک کنید) 
برنامه دروس رشته های کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 1402-1401


آدرس اینستاگرام دانشگاه پیام نور استان تهران: http://instagram.com/tpnu22
آدرس تلگرام دانشگاه پیام نور استان تهران: http://t.me/tehranpnu
آدرس سایت دانشگاه پیام نور استان تهران: http://tehran.pnu.ac.ir


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر