آموزش مجازی
1401/4/7 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد:
برگزاری بیش از 188 هزار نفر- آزمون پایان نیمسال/ 27 درصد آزمون های به صورت الکترونیکی برگزار شد

.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری بیش از 188 هزار نفر آزمون در پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استان تهران دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین آزمون حضوری دانشگاه پیام نور استان تهران بعد از همه گیری ویروس کرونا در این نیمسال با برگزاری بیش از 188 هزار نفر آزمون در 18 مرکز و واحد استان به نحو مطلوبی برگزار شد.

وی درباره آزمون های الکترونیکی استان گفت: با توجه به بستر الکترونیکی دانشگاه 27 درصد از آزمون این نیمسال (غیر عمومی) به صورت برخط الکترونیکی در مراکز و واحدهای استان برگزار شد که تلاش می شود در ترم های بعد این ظرفیت الکترونیکی افزایش پیدا کند.

دکتر افشین مهر همچنین تصریح کرد: 188 هزار نفر آزمون صرفاً مختص دروس غیر عمومی بوده است و آزمون دروس عمومی نیز به صورت الکترونیکی  در سامانه سنجش و آزمون از 12 تا 16 تیر برگزار می شود، که تعداد دانشجویان شرکت کننده در آزمون دروس عمومی استان تهران برابر با 22 هزار نفر آزمون می باشد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در پایان گفت: با توجه به حضوری شدن امتحانات این نیسمال بعد از 2 سال شرایط ویژه ای به وجود آورد که خوشبختانه با همکاری همه قسمت ها، امتحانات استان با کیفیت مناسب و آرامش بسیار دانشجویان به اتمام رسید که این موفقیت مرهون زحمات خالصانه کلیه همکاران استان تهران می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر