آموزش مجازی
1399/9/15 شنبه
نحوه شرکت در آزمون سامانه پیام من
بخشی از آزمون های دروس تخصصی پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه پیام نور استان تهران در سامانه پیام من برگزار می شود

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ کلیه آزمون‌های پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد. آزمون دروس عمومی به صورت سراسری و متمرکز توسط مرکز سنجش و آزمون دانشگاه برگزار می شود و آزمون‌ دروس تخصصی به صورت استانی در بستر سامانه آموزش الکترونیک استانی و یا سامانه پیام‌ من توسط اساتید برگزار می شود.
 
در دانشگاه پیام نور استان تهران برخی اساتید برای آزمون میان ترم و یا پایان ترم سامانه پیام من را تعیین کرده اند، که لازم است دانشجویان گرامی جهت ورود و استفاده از این سامانه نکات زیر  را در نظر داشته باشند.
 دانشجویان می توانند با مراجعه به نشانی pm.pnu.ac.ir برنامه«پیام من» را دریافت و یا از نسخه تحت وب آن (وب آپ دانشجو) استفاده نمایند. در گوشی های با سیستم عامل ios  از نسخه تحت وب استفاده شود.
نام کاربری، شماره دانشجویی و رمز عبور، کد ملی می باشد و آزمون ها در قسمت « آزمون های آتی» قابل مشاهده هستند.
-  در سامانه پیام من مشاهده آزمون فقط در زمان و تاریخ اعلامی میسر است و پیش از فرا رسیدن تاریخ و ساعت آزمون، آزمون قابل مشاهده نیست.
- استفاده از سامانه «پیام من» برای آزمون‌ها رایگان می باشد. حق عضویت برای استفاده از خدمات غیر پایه مانند استفاده از مقالات، ایمیل دانشگاه و ... است لذا جهت شرکت در آزمون ها نیازی به پرداخت حق عضویت نیست. در صورت مواجهه با پیام پرداخت حق عضویت به آن توجه نکنید.
- در صورتیکه برای ورود با خطای عدم شناسایی کاربر مواجه شدید، گزینه فراموشی رمز را انتخاب نمایید تا رمز جدید به شماره همراهی که در گلستان ثبت نموده‌اید، پیامک شود.

 راه های اطلاع رسانی ما

 
كلمات كليدي : پیام من , آزمون , دانشگاه پیام نور استان تهران , سامانه پیام من

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر