پذیرش دانشجو
1399/7/29 سه‌شنبه
دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی سال 1399 دانشگاه پیام نور
دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی سال 1399 دانشگاه پیام نور اعلام شد

.

ثبت نام کلیه پذیرفته‌شدگان به صورت غیرحضوری از تاریخ 99/7/29 لغایت 99/8/10 انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.
1-پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت‌نام اعلام می‌شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
2-پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک دیپلم متوسطه
-دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه نمایند.
-تصویر درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان خدمت دولت برای آخرین مدرک تحصیلی ( در درخواست دانشجو، نام مرکز/ واحد قبولی حتما درج شود)
- تصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده ( پس از تکمیل مشخصات در گلستان این فرم از سیستم پرینت گرفته شود و بعد از تکمیل اطلاعات و درج امضا و اثر انگشت دانشجو، اسکن شده و در سیستم بارگزاری شود )
3- پس از تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک توسط پذیرفته شده، کارشناس آموزش مرکز/ واحد حداکثر ظرف دو روز کاری نسبت به بررسی کامل مدارک بارگذاری شده و تایید یا عدم تایید ثبت نام دانشجو در سامانه آموزشی گلستان اقدام نموده و پس از تایید کارشناس، امکان اخذ شماره دانشجویی/ واریز شهریه و انتخاب واحد دانشجو فراهم می‌شود.
توجه مهم: در صورت نقص مدارک، شماره دانشجویی فعال نمی شود و لازم است دانشجو جهت رفع نقص مدارک با کارشناس آموزش مرکز قبولی خود تماس تلفنی بگیرد.
شایان ذکر است ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان به زمانی که در آینده اعلام خواهد شد، موکول می‌شود.
4- پذیرفته شدگانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌نمایند لازم است حداکثر تا قبل از شروع امتحانات به مرکز/ واحد مراجعه و نسبت به معرفی آنها به سازمان وظیفه عمومی (پلیس + 10) اقدام شود. شایان ذکر است در مراکز / واحدهای استان تهران بدلیل دسترسی پایلوت به سامانه درخواست معافیت تحصیلی ناجا، نیازی به مراجعه حضوری پذیرفته شدگان نیست.
5- پذیرفته شدگان غیرایرانی لازم است جهت اخذ روادید تحصیلی به مرکز/ واحد محل قبولی مراجعه تا نسبت به معرفی آنها به مراجع ذیصلاح اقدام لازم صورت پذیرد.
یادآوری: پذیرفته شدگان بندهای 5 و 6 با توجه به رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در زمانی که متعاقبا اعلام می شود نیاز است به مرور حداکثر تا 1399/9/15 به آموزش مرکز/ واحد جهت احراز هویت حضوری، مراجعه نمایند که در اطلاعیه های اتی در این خصوص اطلاع رسانی می شود.
6- با توجه به تحصیل غیرحضوری در نیمسال اول 1400-1399، نیاز به مهمان شدن دانشجو در نیمسال مذکور نمی‌باشد اما در صورت تقاضا جهت اخذ دروس عملی و مهمان شدن، دانشجویان می‌توانند از تاریخ 30/7/99 لغایت 11/8/99 تقاضای مهمان خود را در سامانه جامع گلستان ثبت نمایند.
7- زمان انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 30/7/99 لغایت 11/8/99 می باشد.
8-مدرک کاردانی دانش‌آموختگان دوره‌های کاردانی پیوسته (فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی)، به جای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل واقع شود. بدیهی است واحدهای گذرانده شده در دوره کاردانی این دسته از داوطلبان قابل معادلسازی نمی‌باشد.
9-طبق ماده 28 آئین نامه آموزشی پذیرفته‌شدگانی که درس‌های گذرانده در دوره‌های کاردانی و کارشناسی مورد تائید دارند (به غیر از مدارک بند 12) و متقاضی تطبیق واحد هستند،  مقتضی است تقاضای کتبی و ریزنمرات تائید شده خود را به آموزش مرکز/ واحد ارائه کنند؛ تا در مرکز/واحد رسیدگی شود.
 شایان ذکر است مراکز و واحدها می‌بایست اصل ریزنمرات را از دانشگاه یا موسسه‌ای که دانشجو دروس را در آن گذرانده است به صورت محرمانه تقاضا و آن را ملاک عمل قرار دهند.
10- با توجه به اینکه مطابق دفترچه راهنمای ثبت‌نام سازمان سنجش آموزش کشور، کارمندان مراکز دانشگاه و واحدهای تحت پوشش آنها با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته مرکز /واحد محل اشتغال خود نیستند. در صورت انتخاب رشته/ مرکز محل اشتغال؛ قبولی آنها لغو می‌شود و مجاز به مهمان موقت / دائم به مرکز/ واحد محل اشتغال خود نمی‌باشند.
11- براساس مقررات مندرج در بند الف «ردیف های 5 تا 8 صفحه 6 دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور» و بند های ردیف 2 و 3 تاریخ اخذ دیپلم نظام جدید 3-3-6 یا مدرک پیش‌دانشگاهی برای دارندگان دیپلم سالی واحدی/ ترمی واحدی برای پذیرش نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 حداکثر تا تاریخ 99/7/30 و برای مدرک کاردانی حداکثر تا تاریخ 99/6/31 قابل قبول می باشد.
12- تمامی رشته‌های دوره تحصیلی مقطع کارشناسی برای ورودی‌های سال 99 با یک عنوان ثابت و بدون گرایش در برنامه درسی تجمیع و معرفی می‌شوند و مدرک تحصیلی نیز با همان عنوان صادر خواهد شد.
یادآوری مهم: دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می‌باشند و تغییر آن فقط پس از کسب شرایط تغییر رشته طبق مقررات امکان‌پذیر می‌باشد.
13- ملاک بررسی سهمیه دانشجویان، سهمیه ثبت‌نامی داوطلب است و سهمیه مناطق در سامانه آموزشی گلستان تحت عنوان منطقه 1 درج شده است.
14- وضعیت نظام وظیفه آقایان  مطابق مقررات مندرج در «صفحه 7 و 8 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی سازمان سنجش آموزش کشور» بررسی شود.
15- مقررات دانشجویان غیرایرانی مطابق ضوابط مندرج در «بند ب صفحه 6، 7 و 8 دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی سازمان سنجش آموزش کشور» بررسی شود.
16- داوطلبانی که در فایل اطلاعات وضعیت آنان با کد نقص 3 مشخص شده متقاضی سهمیه ایثارگران هستند که تاییدیه سهمیه آنها از ارگان مربوط تاکنون به سازمان سنجش واصل نشده و در صورتی که مورد تایید قرار نگیرد و تغییری در وضعیت قبولی آنها ایجاد شود مراتب متعاقباً به دانشگاه اعلام خواهد شد.
پذیرفته شدگان گرامی با مراجعه به پورتال دانشگاه پیام نور به نشانی pnu.ac.ir و یا پورتال استانها، مراکز و واحدها و همچنین عضویت در شبکه های مجازی جهت از اخبار آموزشی، دانشجویی، تسهیلات و ... آگاهی یابید.
 ورود به شبکه های مجازی دانشگاه پیام نور استان تهران
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران
كلمات كليدي : ثبت نام , دانشگاه پیام نور , سوابق تحصیلی , نودانشجویان , کارشناسی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر