اداری و مالی
1400/5/30 شنبه
معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران اعلام کرد؛
ساعت کاری از اول شهریور ۷:۳۰ / حضور و یا دورکاری کارکنان بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر علی قربانی معاون اجرایی استان درباره شرایط کاری کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران پس از تعطیلات سراسری کرونایی هفته گذشته گفت: با عنایت به اینکه تعطیلات سراسری تا پایان امروز شنبه ۳۰ مرداد است، اولین روز کاری از فردا یکشنبه مورخ ۳۱مردادماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی افزود: حضور کارکنان در ستاد استان، مراکز و واحدها کما فی السابق بر اساس رنگ بندی منطقه ای ابلاغی ستاد کرونا مندرج در اپلیکیشن ماسک و با رعایت دقیق آخرین بخشنامه های ابلاغی کاهش حضور خواهد بود. 

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران بیان داشت: ساعت کار اداری (در صورت تعطیل نبودن منطبق با رنگ بندی‌های اعلامی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا) در یکشنبه ۳۱ مرداد ساعت ۷ صبح الی ۱۳ و از روز دوشنبه اول شهریورماه سال جاری تا اطلاع ثانوی از راس ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰(بر اساس اعلام استانداری تهران) خواهد بود. همچنین روزهای پنجشنبه نیز ستاد و مراکز و واحدهای استان تعطیل خواهد بود.

وی اظهار داشت: بدیهی است حتی در وضعیت قرمز نیز ستاد استان با لحاظ درصد قانونی کاهش حضور، دایر است.

دکتر قربانی در انتها تاکید داشت: در ایام شمولیت دورکاری, همکاران محترم می بایستی امور محوله را از طریق اتوماسیون اداری و سامانه های ذیربط مربوطه انجام دهند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به تداوم دورکاری ها (منطبق با اعلام استانداری) و کاهش حضور کارکنان کلیه امور اداری، آموزشی و دانشجویی در روزهای دورکاری نیز انجام می‌شود.

دانشجویان امور آموزشی، مشکلات، درخواست‌ها و سوالات خود را به صورت غیرحضوری در سامانه پاسخگویی به نشانی srm.tpnu.ac.ir ارسال نمایند و در همین سامانه پاسخ را دریافت نمایند.


 
كلمات كليدي : دانشگاه پیام نور , دانشگاه پیام نور استان تهران , ساعت کاری , دورکاری

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر