آموزش و پژوهش
1400/5/12 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد؛
آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۱۴ مرداد

.


دکتر غلامرضا بخشی خانیکی از آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری از ۱۴ مردادماه در سایت سازمان سنجش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ دکتر بخشی خانیکی با اشاره به این خبر اظهار داشت: امسال برای اولین بار پذیرش بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود. فرآیند ثبت نام از ۱۴ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی به فرصت تحصیل تمام الکترونیک در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا کلیه کلاس های درسی و آزمون‌های پایان ترم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار شده است. در حال حاضر ۴۰,۰۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان تهران در حال تحصیل می باشند که تمامی امور تحصیلی و آموزشی آنها به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه گفت: در ۲۱۰ کد رشته محل در هجده مرکز و واحد در سطح استان تهران پذیرای داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته های متنوع گروه های علوم انسانی، تجربی، ریاضی، زبان خارجه و هنر هستیم. 

وی با اشاره به اینکه دفترچه انتخاب رشته با آزمون و ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی یکی است اظهار داشت: انتخاب رشته برای همه متقاضیان (جهت انتخاب کدرشته محل‌های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل، انجام می‌شود.

دکتر بخشی خانیکی بیان داشت: داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کردند، غایبین این آزمون و همچنین داوطلبان شرکت در پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای اطلاع از جزییات رشته ها و مراکز دانشگاه پیام نور و ثبت نام به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایند.




 
كلمات كليدي : دانشگاه پیام نور , بدون آزمون , ثبت نام دانشگاه

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر