آموزش و پژوهش
1400/1/23 دوشنبه
قابل توجه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران
دریافت گواهینامه فارغ التحصیلی در روزهای سه شنبه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مراکز دانشگاهی با وضعیت قرمز مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران کلیه امور آموزشی، کلاس های مجازی و رسیدگی به درخواست های دانشجویی به صورت دورکاری و غیرحضوری توسط کارکنان در حال انجام است.
در این ایام به جهت مساعدت و رفع مشکل دانشجویانی که درخواست دریافت گواهینامه فارغ‌التحصیلی دارند روزهای سه شنبه هر هفته کارشناس فارغ التحصیلان در دانشگاه حضور دارد.
دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران تا پایان وضعیت قرنطینه صرفا در روزهای سه شنبه می توانند جهت دریافت گواهینامه فارغ التحصیلی به دانشگاه خود مراجعه نمایند و بدلیل تعطیلی کامل مراکز از مراجعه در سایر روزها خودداری فرمایند.
لازم به ذکر است ابتدای امر دانشجو می بایست جهت ثبت درخواست فارغ التحصیلی به سیستم گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir مراجعه نماید و درخواست خود را در پیشخوان ثبت می نمایند. بقیه مراحل به صورت سیستمی انجام می شود که دانشجو می تواند روند امور را در سیستم گلستان مشاهده نماید، زمانی که صدور مدرک در گلستان انجام شد می تواند به دانشگاه مراجعه نماید.
مسیر ثبت درخواست تسویه حساب و فارغ التحصیلی:
مراجعه به گلستان---» پیشخوان خدمت ---» ارائه درخواست های آموزشی ---» در نوع درخواست ---» انتخاب درخواست تسویه حساب 
گفتنی است ارتباط با کارشناسان آموزش، برنامه ریزی درسی، فارغ التحصیلان و ... در کلیه ایام به صورت غیرحضوری و آنلاین از طریق سامانه ثبت درخواست برقرار است و دانشجویان می توانند سوالات، امور و مشکلات آموزشی خود را به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir ارسال نمایند.
كلمات كليدي : دانشگاه پیام نور , دانشگاه پیام نور استان تهران , فارغ التحصیلی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر