اخبار
1400/10/25 شنبه
بازدید سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از مراکز ری و ورامین
دکتر افشین مهر اولویت اصلی دوران جدید را ارتقای سطح خدمات اعلام کرد

.


دکتر افشین مهر طی بازدید از مراکز ری و ورامین اعلام کرد: همه کارکنان باید تمام تلاش  خود را بر ارتقای سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و رفاهی به دانشجویان، اساتید و کارکنان قرار دهند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در ادامه بازدید از مراکز و واحدهای استان دکتر وحید افشین مهر؛ سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران و آقای غفار بیات مدیر حوزه ریاست صبح امروز از مراکز شهرری و ورامین بازدید کردند.

دکتر افشین مهر طی این بازدیدها اولویت اصلی دوران جدید را ارتقای سطح خدمات اعلام کرد و افزود: همه کارکنان باید با تسهیل و تسریع روند ارایه خدمات، پاسخگویی مناسب و رفع نیازها تلاش و پیگیری ویژه خود را بر ارتقای سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و رفاهی به دانشجویان، اساتید و کارکنان قرار دهند.

وی بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه جهت کارآفرینی را اولویت بعدی خود برشمرد و افزود: همه کارکنان می بایست جهت معرفی ظرفیت ها و امکانات دانشگاه به دانشجویان و همچنین بخش های خارج از دانشگاه تلاش نمایند، تا ضمن مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان، زمینه کارآفرینی و اشتغال در جامعه فراهم شود و همچنین موجبات همکاری های آموزشی و پژوهشی بیشتر دانشگاه با سایر ارگان ها شود.

دکتر افشین مهر ضمن تشکر و قدردانی از همه کارکنان مراکز و واحدهای استان تاکید کرد: تلاش های کارکنان مراکز و واحدها که در صف آغازین اجرای امور هستند ستودنی است، ضمن تشکر از کلیه زحمات این عزیزان امیدوارم همچون همیشه با تمام توان جهت رسیدن به اهداف عالی دانشگاه گام برداریم.

طی این بازدیدها دکتر عنایت‌الله یزدان پناه، رییس واحد شهرری و همچنین دکتر مراد راهداری، رییس مرکز ورامین ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. 

همچنین دکتر افشین مهر با حضور در واحدهای مختلف آموزشی و اداری با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر