اخبار
1400/10/20 دوشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران؛
تاکید بر تقویت باورهای دینی/ اهمیت برنامه ریزی برای آینده کشور

.


دکتر وحید افشین مهر در اولین جلسه هیات رئیسه استان گفت: جوانان آینده سازان کشور ما هستند اکنون بیش از هر زمانی تقویت باورهای دینی و غیرت دینی احساس می شود. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ صبح امروز دو شنبه مورخ 20 دی ماه اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور استان تهران به ریاست دکتر وحید افشین مهر سرپرست جدید استان و با حضور مسئول نهاد رهبری در استان، معاونین و مدیران ستادی با هدف بررسی مسائل حوزه های مختلف تشکیل شد.
 
در ابتدا مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به نقش دانشجویان در جامعه بر لزوم ایجاد رضایتمندی برای دانشجویان در تمامی حوزه ها تاکید داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همچنین خواستار اجرای برنامه های فرهنگی هدفمند توام با نشاط برای دانشجویان در سطح استان شد.

دکتر افشین مهر با اشاره به جمعیت جوان دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: امروز جمعیت جوان دانشجوی ما بیشتر از قبل است، جوانان آینده سازان کشور ما هستند اکنون بیش از هر زمانی تقویت باورهای دینی و غیرت دینی احساس می شود و شایسته است جهت آمادگی جوانان برای ورود به عرصه های مختلف اشتغال، زندگی و ... از امروز برنامه ریزی های لازم مبتنی بر شئونات اسلامی و نیاز دانشجویان و جامعه صورت پذیرد.

وی افزود: ماموریت ما، عمومی کردن آموزش عالی و بالا بردن سطح آموزشی و فرهنگی برای آحاد جامعه است تا دسترسی همگان به آموزش عالی یکسان باشد در سال های گذشته در اینباره اقدامات خوبی صورت گرفته است، اما می بایست با توجه به شرایط روز جامعه گام های دیگری برداشته شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایان ترم در شرایط مطلوب از عوامل اجرایی آن‌ تقدیر کرد و گفت: نظم و انسجام برگزاری آزمون‌های پایان ترم جاری هماهنگی و همدلی کلیه عوامل اجرایی آزمون‌ ها را می رساند، بدین وسیله از کلیه دست اندرکاران برگزاری امتحانات اعم از ستاد استان و مراکز و واحدها تقدیر و تشکر می شود، برای همگان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر