اخبار
1400/4/1 سه‌شنبه
به منظور هم افزایی آموزشی برگزار شد؛
نشست معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران با مدیران آموزش مراکز و واحدها

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ نشست هم افزایی حوزه آموزش با حضور دکتر احسان احدمطلقی؛ معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران، سیدعلی اکبر نبوی؛ رئیس اداره خدمات آموزشی و مدیران آموزش مراکز و واحد هجدهگانه استان به منظور مرور دستورالعمل‌های آموزشی، هماهنگی برنامه ریزی ترم تابستان و همچنین اجرای روند درخواست معادلسازی دروس در سیستم گلستان صبح امروز سه شنبه مورخ 1 تیرماه 1400 برگزار شد.

دکتر احدمطلقی در جمع مدیران آموزش مراکز و واحدها اظهار داشت: آزمون های پایان ترم استان تهران به نحو مطلوب برگزار شد و به انتها رسید، برخود لازم می دانم از زحمات کلیه همکارانی که در برگزاری آزمون های  آزمون های پایان ترم نیمسال جاری مشارکت داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: استان تهران اولین استانی بود که کلیه آزمون های پایان ترم را تنها در یک بستر سامانه آموزش الکترونیک lms برگزار کرد و جهت اجرای آن آزمون های پایان ترم مجددا در 15 بازه زمانی با امکان حضور حداکثر 250 دانشجو در سامانه lms برنامه ریزی شد. این مهم با تلاش شبانه روزی بخش های آموزش، فناوری اطلاعات، برنامه ریزی، امتحانات و ... در ستاد استان و مراکز و واحدها محقق شد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه تصریح کرد: یکی از ماموریت های اصلی مدیران آموزش هم افزایی آموزشی برای ارتقا سطح توانایی کارشناسان و مدیریت هوشمند جریان آموزشی در رفع نیاز دانشجو است. بر همین مبنا برنامه هایی را برای آموزش کارشناسان در نظر داریم که در آینده اعلام خواهد شد.


در ادامه رئیس اداره خدمات آموزشی دانشگاه ضمن مرور دستورالعمل های آموزشی موارد مهم را متذکر شد و توضیحات لازم در هر بخش ارائه شد.

جلسه با بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات آموزشی و ارائه راهکار برای رفع آنها ادامه یافت

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر