برگزیده‌ها
1401/7/4 دوشنبه
.
پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی

.

به گزارش روابط عمومی، دکتر وحید افشین مهر، سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در پیامی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی
هر ساله شروع سال تحصیلی جدید نوید از تجدید همت استادان و دانشجویان برای گسترش محافل علم و معرفت، ارتقاء توانمندی ها و شکوفایی استعدادها دارد. با تبریک صمیمانه آغاز سال تحصیلی جدید به همه استادان بزرگوار، دانشجویان عزیز و همکاران محترم اداری که هادی و تسهیل گر این فعالیت مقدس هستند از خداوند منان توفیق همگان را در کسب هر چه بیشتر دانایی، افزایش بصیرت، قدرتِ تحلیل، نشر و به کارگیری علم مسئلت دارم.

دانشگاه باغ علم و آگاهی است. در این باغ معرفتی، استاد و دانشجو از یکدیگر می آموزند و نتیجه این آموزش وقتی به خوبی محقق شده است که حاصل آن رشد تمامیت شخصیت استاد و دانشجو باشد. این به معنای تحقق انسانیت است و در اینجا است که علم لزوماً کثرت اطلاعات نیست بلکه علمِ جهت داری است که با فضایل اخلاقی پیوند دارد. علم سازنده ای است که در جهت خدمت به بشریت قرار می‌گیرد.

در حالی سال تحصیلی را شروع می کنیم که بحمدالله نگرانی از شیوع بیماری کرونا به حداقل رسیده است و درادامه نیمسال پیش، با آموزش ترکیبی حضوری و مجازی و امکان تعامل فعال استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، ظرفیت غنی، نشاط آفرین و سازنده ای که در این سالهای اخیر در اثر شیوع بیماری، مهجور مانده بود مجدداً فعال خواهد شد. خداوند را برای این نعمات شاکریم و بار دیگر سلامتی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را از درگاه ایزدی مسئلت دارم.

دکتر وحید افشین مهر
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها