برگزیده‌ها
1401/4/7 سه‌شنبه
طی پیامی
تقدیر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از کلیه همکاران جهت برگزاری موفق آزمون های پایان نیمسال

.

همزمان با پایان آزمون های پایان نیمسال دوم 1401-1400، دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران  طی پیامی از کلیه همکاران استان جهت برگزاری موفق آزمون های پایان نیمسال دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام دکتر وحید افشین مهر بدین شرح می باشد:

 آزمون های همزمان، هماهنگ و متمرکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند و همین ظرفیت ویژه دانشگاه پیام نور موجب شده که بسیاری از دستگاه ها و دانشگاه ها خواهان استفاده از امکانات دانشگاه پیام نور استان تهران برای برگزاری آزمون های تخصصی خود هستند.

در این پیام همچنین آمده است: دانشگاه پیام نور  به دنبال تقویت زیرساخت های الکترونیکی برای برگزاری آزمون های آنلاین و الکترونیکی با هدف تبیین مدیریت سبز، حذف کاغذ و حفظ محیط زیست است که در این زمینه نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته است و در این نیمسال در استان تهران 27 درصد آزمون های پایان نیمسال دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وی همچنین گفت: بعد از دو سال که آزمون ها به علت ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، آزمون حضوری این ترم با صحت، نظم و فضای امن برای دانشجویان محقق شد که در نوع خود بیسابقه بود.

دکتر افشین مهردر این پیام این موفقیت بزرگ را در گرو خدمت خالصانه تمامی همکاران دانشگاه پیام نوراستان تهران دانسته و آورده است: اینجانب حضور موثر و تلاش ارزنده کلیه همکاران استان را در برگزاری موفق امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 صمیمانه ارج نهاده و آرزوی توفیق روزافزون را برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها