برگزیده‌ها
1400/9/29 دوشنبه
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران در اولین نشست کاری خود مطرح کرد؛
حمایت از ایده های کارکنان در زمینه درآمدزایی تا تقویت جایگاه دانشگاه

.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران در نشست با معاونین، مدیران و کارکنان ستاد استان گفت: از امروز همکاری و همدلی بین تمام بخش های مجموعه استان تهران را سرلوحه و شعار خود قرار می دهیم و تلاش خود را جهت تقویت جایگاه دانشگاه به کار می بریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ امروز دوشنبه مورخ 1400/9/29 دکتر وحید افشین مهر؛ سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران در اولین روز کاری خود طی نشستی با معاونین، مدیران و کارکنان ستادی استان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر افشین مهر در جمع کارکنان ستادی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با توجه به آموزش های سراسری خود توانسته آموزش برای همگان را پیاده سازی نماید و سطح علم و دانش، دانش آموختگان ما در دور افتاده ‌ترین نقطه کشور تا شهرهای بزرگ تفاوت چندانی ندارد. طبق آمار بیش از 30% دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری پذیرفته می شوند.

وی با اشاره به اثر همکاری بر عملکرد سیستم افزود: همه ما اعضا یک خانواده هستیم از امروز همکاری و همدلی بین تمام بخش های مجموعه استان تهران را سرلوحه و شعار خود قرار می دهیم، با نظم و انضباط در امور، گردش کار مناسب و با ترویج روحیه نشاط تلاش خود را جهت تقویت جایگاه دانشگاه به کار می بریم و با ارتقاء سطح خدمات، افزایش رضایت دانشجویان، اساتید و کارکنان را که سرمایه اصلی دانشگاه هستند شاهد باشیم.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود گفت: شرایط موجود برای همگان مسایل و مشکلاتی را ایجاد کرده است اینجانب تمام سعی و تلاش خود را جهت ایجاد راهی برای کاهش این مسائل و تقدیر از زحمات کارکنان استان تهران به کار خواهم گرفت. در این راستا ازنظرات، پیشنهادات و ایده های قابل اجرای همه کارکنان در زمینه درآمدزایی و ارتقاء جایگاه دانشگاه استقبال می نمایم.

در پایان دکتر افشین مهر از کارکنان ستاد خواست ضمن معرفی خود و شرح فعالیتی که انجام می دهند، نقطه نظرات، مسائل و پیشنهادات خود را در زمینه مسائل و مشکلات موجود جهت بهبود روند امور ارائه نمایند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها