برگزیده‌ها
1400/6/26 جمعه
افزایش حضور کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از تغییر وضعیت شهر تهران به نارنجی و افزایش حضور پنجاه درصدی کارکنان استان خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر غلامرضا بخشی خانیکی با اشاره به اطلاعیه اپلیکیشن ماسک مبنی بر اعلام وضعیت نارنجی تهران اظهار داشت: مطابق بخشنامه های قبلی اعلام شده از سوی مسئولین ذیربط از فردا ارائه خدمات با پنجاه درصد حضور کارکنان ادارات در وضعیت نارنجی صورت می پذیرد. 

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: از فردا شنبه مورخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ حضور پنجاه درصدی کارکنان در ستاد و مراکز و واحدهای استان در محل خدمت الزامی است.
وی ضمن تاکید بر اعلام برنامه حضور هر هفته کارکنان گفت: برنامه روزهای حضور و دورکاری کارکنان می بایست به صورت هفتگی تنظیم و در پرتال مراکز و واحدها جهت دسترسی دانشجویان و مراجعین اعلام گردد. ایام کاری دانشگاه روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می باشد و روزهای پنجشنبه ستاد و مراکز و واحدهای استان تعطیل می باشد. 

دکتر بخشی خانیکی در انتها بیان داشت: کلیه مدیران، کارکنان و اساتید گرامی استان موظف می باشند در روزهای دورکاری نسبت به انجام کلیه امور محوله اداری، آموزشی و دانشجویی از طریق اتوماسیون مکاتبات، سامانه جامع اداری و مالی (erp)، سامانه جامع گلستان، سامانه برگزاری کلاس‌های الکترونیک (lms)، سامانه پاسخگویی srm و ... و وظایف محوله و ماموریت های اصلی دانشگاه اهتمام ویژه داشته باشند.


 
كلمات كليدي : دانشگاه پیام نور , دانشگاه پیام نور استان تهران , حضور , حضور کارکنان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها