برگزیده‌ها
1400/6/16 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد؛
آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از آغاز واکسیناسیون دانشجویان استان تهران از ۱۶ شهریور آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ دکتر غلامرضا بخشی خانیکی ضمن اعلام این خبر گفت: واکسیانسون دانشجویان مشغول به تحصیل دانشگاه پیام نور استان تهران از امشب ۱۶ شهریورماه آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در مردادماه مشخصات کلیه دانشجویان مراکز و واحدهای استان تهران برای مراجع ذیربط ارسال شده بود و پس انجام هماهنگی های لازم از امشب سایت واکسیناسیون برای دانشجویان ما باز شده است.

دکتر بخشی خانیکی افزود: واکسیناسیون شامل کلیه دانشجویان مراکز و واحدهای استان تهران می شود که می توانند با مراجعه به سایت وزارت بهداشت به نشانی http://salamat.gov.ir  مشخصات خود را ثبت نمایند و در همین مرحله شهر محل سکونت و مرکز مورد نظر برای واکسیناسیون را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: مدارک لازم جهت مراجعه به مراکز واکسیناسیون (پس از ثبت نام در سایت) شامل کارت ملی و کارت دانشجویی است. دانشجویانی که کارت دانشجویی ندارند، گزارش 101 (پرینت انتخاب واحد) و یا گواهی اشتغال به تحصیل را می‌توانند به جای کارت دانشجویی ارائه نمایند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران مراحل ثبت نام را تشریح کرد: دانشجویان با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir اطلاعات خواسته شده مانند استان محل سکونت، ثبت کد ملی، تاریخ تولد، شماره همراه را درج می نمایند. پس از احراز هویت اطلاعات تایید می شود و در نهایت مرکز واکسیناسیون و تاریخ مراجعه برای تزریق واکسن انتخاب می شود. در این مرحله پیامکی حاوی اطلاعات ثبت شده در سایت واکسیناسیون ارسال می شود که لازم است دانشجو آن را تا روز مراجعه ذخیره داشته باشد.

گفتنی است واکسیناسیون سراسری دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در حال انجام است که در برخی استان ها شروع شده و در برخی استان های دیگر در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

دانشجویانی که در ترم پاییز مهمان شده اند جهت اطلاع از تاریخ واکسیناسیون می بایست اخبار استان محل تحصیل اولیه خود را پیگیری نمایند.

همچنین تعیین نوع واکسن مربوط به مرکزی است که دانشجو برای انجام واکسیناسیون انتخاب می‌نماید، در صورتیکه دانشجو می خواهد نوع واکسن تزریقی را بداند می بایست پیش از ثبت نام به مراکز واکسیناسیون محل سکونت خود مراجعه نماید و در این باره پرس و جو نماید.

با ارسال این اطلاعیه برای دوستان و سایر دانشجویان در اطلاع رسانی حداکثری یاری گر ما باشید.






 
كلمات كليدي : واکسیناسیون , واکسیناسیون دانشجویان , دانشگاه پیام نور استان تهران , دانشگاه پیام نور

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها