برگزیده‌ها
1400/3/4 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران؛
آزمون های پایان ترم، اولویت اصلی دانشگاه

.

دکتر غلامرضا بخشی خانیکی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: اولویت اصلی ما برگزار آزمون های پایان ترم به نحو مطلوب است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ امروز سه شنبه مورخ 4 خرداد ماه 1400 اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رئیس استان، حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان، دکتر احدمطلقی؛ معاون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، آقای بیات؛ مدیر حوزه ریاست و مدیران ستادی برگزار شد.

دکتر بخشی خانیکی با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون های پایان ترم برای دانشگاه و دانشجویان اظهار داشت: ماحصل یک ترم فعالیت، تلاش و کوشش اساتید، دانشجویان و کارکنان در آزمون های پایان ترم منعکس می شود، بنابراین شیوه و شرایط برگزاری آزمون ها مهم است و باید از همه ظرفیت ها و امکانات دانشگاه جهت برگزاری آزمون ها به نحوه مناسب استفاده شود.

وی اولویت اصلی دانشگاه را برگزاری آزمون ها عنوان کرد و افزود: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برگزاری آزمون ها و فراهم آوردن شرایط مطلوب برای حضور دانشجویان در آزمون ها است و از همه بخش های دانشگاه اعم از ستاد استان و مراکز و واحدها انتظار می رود در این زمینه همکاری، همدلی و مشارکت فعالانه داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن اشاره به آیاتی از سور کهف به بیان روایاتی از قرآن کریم پرداخت و اظهار داشت: در زندگی زمان های می رسد که وقایع ظاهرا تلخی را تجربه می کنیم و علت آن را متوجه نمی شویم، اما در پس هر رویدادی حکمت الهی نهفته است که جز با گذشت زمان معلوم نمی شود.

وی در ادامه افزود: در بسیاری از اوقات ما متوجه حکمت خیری که خداوند برای ما در نظر گرفته بود نمی شویم، خوب است در زندگی با ایمان به خداوند پیش برویم چرا که او آگاه و دانا است به آنچه که ما نمیدانیم.

دیگر مدیران حاضر در این جلسه دکتر پرویز نصیری مدیر نظارت، ارزیابی و کنترل کیفیت، آقای مهدی مقدم مدیر اداره حراست، خانم سمیه بنایی مدیر امور مالی و خانم آمنه کیانی مسئول روابط عمومی بودند.


گفتنی است؛ امروز سه شنبه 4 خرداد ماه 1400 اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه پیام نور استان تهران در سال جدید تشکیل شد و طی آن علاوه بر پیگیری و تاکید بر مسایل مربوط به آزمون های پایان ترم، موارد نیازمند بررسی و پیگیری از سوی بخش های مختلف اعلام و در خصوص آن تصمیم گیری شد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها