برگزیده‌ها
1399/12/19 سه‌شنبه
مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور در اختتامیه مسابقات برنامه نویسی استان تهران؛
ارتقاء مهارت های فردی، شهروندی و توسعه ای دانشجویان فراتر از اهداف آموزشی

.

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) که به میزبانی استان تهران برگزار شد گفت: یکی از اهداف کلان حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ارتقاء مهارت های فردی، شهروندی و توسعه ای است که فراتر از اهداف آموزشی و آکادمیک تعریف می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان تهران؛ دکتر حسین زارع؛ در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشگاه پیام نور
(pcpc) که به میزبانی استان تهران برگزار شد گفت: یکی از اهداف کلان حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ارتقاء مهارت های فردی، شهروندی و توسعه ای است که فراتر از اهداف آموزشی و آکادمیک تعریف می شود.

وی اذعان داشت: نهاد های آموزشی علاوه بر بحث آموزش همواره باید توسعه مهارت ها و چیرگی در علوم روز را برای دانشجویان مد نظر داشته باشند، در همین راستا مسابقات برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) تنظیم شد که چهارمین دوره آن به میزبانی شایسته استان تهران برگزار شد.
مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور ادامه داد: در دنیای فعلی آشنایی با علوم کامپیوتر و سواد رسانه ای برای ادامه حیات ضروری است و مسابقات برنامه نویسی عرصه توسعه سواد رسانه ای است. و از وظایف دانشگاه ایجاد بستر مناسب برای دانشجو است تا بتواند ضمن حضور در این مسابقات مهارت خود را افزایش داده و توان خود را مورد سنجش قرار دهد.
وی اظهار داشت: در چهارمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) تیم های قوی از لحاظ کیفیت، کمیت از 14 استان کشور حضور داشتند. استقبال دانشجویان از این مسابقات رسالت دانشگاه برای برگزاری رویدادهای بیشتر در حوزه های مهارتی را افزایش می دهد.
كلمات كليدي : مسابقات برنامه نویسی , مهارت های فردی , اهداف آموزشی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها