برگزیده‌ها
1399/12/19 سه‌شنبه
دکتر ناجی؛ در اختتامیه مسابقات برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc)  استان تهران؛
مسابقات مهارتی؛ بستری برای ورود دانشجویان به حوزه کارآفرینی

.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در اختتامیه مسابقات برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) گفت: رقابت در مسابقات مهارتی مانند حوزه برنامه نویسی بستری است که می تواند دانشجو را برای ورود به حوزه کارآفرینی آماده نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ صبح امروز دکتر محمدهادی امین ناجی در اختتامیه مسابقات برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره فرزند تازه در گذشته آقای دکتر احمد فراهی دبیر کمیته فنی این مسابقات و عرض تسلیت مجدد به ایشان، اظهار داشت: میزان استقبال از مسابقات برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) امسال غرور آفرین بود و با رشد 50 درصدی تیم های شرکت کنند برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره های متعدد در سال جاری افزود: در میان جشنواره هایی که امسال در دانشگاه پیام نور برگزار شد توانستیم زمینه حضور پرشکوه و بانشاط دانشجویان را در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، مهارتی و ... را فراهم نماییم . همچنین استقبال دانشجویان از مسابقه برنامه نویسی این دوره وظیفه ما را سنگین تر کرد تا سعی کنیم در مسابقات سال آینده از هر مرکزی که رشته کامیوتر دارد یک تیم برای شرکت در مسابقات برنامه نویسی داشته باشیم.
دکتر ناجی ادامه داد: امسال در کنار جشنواره هایی دیگر جشنواره های مهارتی در حوزه های کارآفرینی، نانو و برنامه نویسی را داشتیم، که از علومی هستند که روز به روز در حال گسترش هستند. رقابت در حوزه برنامه نویسی بستری است که می تواند دانشجو را برای ورود به حوزه کارآفرینی آماده نماید.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی به میزبانی شایسته استان تهران برگزار شد که در بازه زمانی کوتاه و در شرایط شیوع کرونا عوامل اجرایی توانستند این برنامه را با رشد 50 درصدی حضور تیم های شرکت کننده برگزار نمایند.
وی افزود: به همت دانشگاه پیام نور استان تهران تعداد تیم های شرکت کننده از 19 تیم در سال قبل، به 38 تیم افزایش یافت که نسبت به سال قبل 50 درصد رشد داشته است که از زحمات دست اندرکاران این مسابقات تقدیر و تشکر می شود.
دکتر ناجی گفت: در سالهای آتی از پتانسیل تیم های شرکت کننده دوره های قبل جهت برگزاری مسابقات استفاده خواهد شد تا دانشجویان بتوانند توانایی علمی و مهارت خود را به صورت عملی برای اجرای هر چه بهتر این مسابقات نشان دهند.
وی در انتها بیان داشت: میزبان سال آینده مسابقات برنامه نویسی بزودی اعلام خواهد شد و انتظار می رود از تجربیات این دوره استفاده شود و ارتباط مستمر با تیم های تشکیل شده برقرار شود تا در دوره های بعد حضور پررنگ تر دانشجویان را از سراسر کشور شاهد باشیم.
كلمات كليدي : مسابقات برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) , کارآفرینی , مسابقات برنامه نویسی , دانشگاه پیام نور

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها