برگزیده‌ها
1399/10/23 سه‌شنبه
گفتگوی اختصاصی با؛
مهران سلمانی دانشجوی دانشگاه پیام نور اسلامشهر و حافظ روشندل قرآن  

.

مهران سلمانی حافظ روشندل کل قرآن کریم در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران چنین می گوید: از کودکی حفظ قرآن کریم را شروع کرده ام و توانستم با کمک معلم خود کل قرآن را حفظ نمایم، برای رسیدن به این سطح تلاش بسیار کرده ام و اینک خوشحال هستم.

پدر مهران می گوید: در نه سالگی معلم به استعداد ذاتی وی برای حفظ قرآن پی برد و از همان زمان آموزش ویژه ای را برای مهران در نظر گرفت.

وی ادامه داد: با علاقه ای که مهران به یادگیری قرآن کریم داشت توانست در اندک زمانی کل قرآن کریم را حفظ نماید و پس از آن در مسابقات مختلف قرآنی شرکت نمود که موفق به کسب رتبه های برتر در مسابقات دانش آموزی مدارس استثنایی شده است.


سلمانی در رابط با تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: به رشته الهیات علاقمند هستم و پس از بررسی شرایط تحصیلی دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور را برای تحصیل انتخاب کرده ام.


وی ادامه داد: اساتید دانشگاه تعامل خوبی با من دارند و از زمان شیوع کرونا که کلاس ها غیرحضوری برگزار شد برایم فایل های ضبط شده کلاس و مطالب را ارسال کرده اند. این تعامل پیش از این هم وجود داشت. ضمن اینکه در سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور شرایط افرادی همچون من پیش بینی شده و منابعی در این زمینه
تهیه شده است که موجب شده است بتوانم تحصیل خود را راحت تر ادامه دهم.


گفتنی است مهران سلمانی، دانشجوی رشته الهیات دانشگاه پیام نور اسلامشهر و از حافظان روشندل قرآن کریم است.

 
كلمات كليدي : حافظ روشندل قرآن , دانشگاه پیام نور , مهران سلمانی , دانشجو

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها