برگزیده‌ها
1399/10/13 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد:
دانشجویان عدم مراجعه بدون شهریه به تحصیل برگردند/ بخشودگی بدهی و سنوات تحصیل

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان از سراسر کشور برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر غلامرضا بخشی خانیکی با عنوان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 97 و قبل از آن است، افزود: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند حداکثر تا 30 دی ماه 99 باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.
وی افزود: طبق این مجوز، برای ترم های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال 99-1400 قابل اجراست.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران یادآور شد: دانشجویان توجه داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره مند می شوند.
وی تاکید کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا کلیه کلاس های آموزشی و آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت تمام الکترونیک و غیر حضوری برگزار می شود. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا قبل از 30 دی ماه به مرکز محل تحصیل خود و یا پورتال دانشگاه پیام نور استان تهران به نشانی http://tehran.pnu.ac.ir  مراجعه نمایند.
كلمات كليدي : بخشودگی بدهی , عدم مراجعه , دانشگاه , دانشگاه پیام نور

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها