برگزیده‌ها
1398/9/2 شنبه
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد
پیام تبریک دکتر خانیکی به مناسبت هفته بسیج

بسمه تعالی

بسیج، برخاسته از بلندای اندیشه بزرگمردی است که وفاق، همدلی و وحدت، شالوده تفکر اعتقادی و سیاسی وی بود. بسیج، یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران از به ثمر نشستن نهادی مردمی است که الگویی تمام عیار از مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خود را به جهانیان نشان داد.

آنجا که سخن از حفظ کیان اسلام و مرزهای میهن عزیزمان بود، این لشگر مخلص خدا در میانه میدان کارزار مجاهدانه به دفاع پرداخت. آنجا که سخن از کمک به آسیب دیدگان، درماندگان و محرومان جامعه است، خالصانه پای در میدان خدمت و سازندگی گذاشته است و آنجا که پای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب، گسترش مرزهای دانش و استقلال ایران عزیز اسلامی بوده است، این شجره طیبه خوش درخشیده است.

بسیج،  متعلق به طیف خاص، گروهی معین و نسل ویژه ای نیست. این شجره طیبه در همه اقشار، اصناف، قومیت ها، مرد و زن و همه نسل ها ریشه دوانیده است و میوه آن پاسداشت نمامیت ارضی و اعتقادی و اعتلای کشور در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی علمی است.

اینجانب با بزرگداشت یاد و خاطره همه همرزمانمان در هشت سال دفاع مقدس،  هفته بسیج را به مقام معظم رهبری، همه اقشار ملت عزیز ایران بویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک میگویم و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال مسالت دارم.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir