اخبار
1398/8/27 دوشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار کرد
جشن دانشجویان ورودی جدید با حضور پرشور دانشجویان و خانواده های آنان

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، مراسم با شکوه استقبال از دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1398 با حضور چشمگیر دانشجویان و میهمانان در سالن بزرگ آمفی تئاتر دانشگاه و با همکاری انجمن های دانشجویی و کانون های فرهنگی با محوریت کانون فرهنگی هنری قاموس برگزار شد.

    در این مراسم که با حضور دکتر راهداری ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده؛ مدیر فرهنگی و نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، اعضا  علمی، مدیران و مسئولان بخش های مختلف دانشگاه برگزار شد، پس از قرائت قرآن و نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام علیزاده و دکتر راهداری در دقایقی کوتاه ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید و خانواده های ایشان، آرزوی موفقیت و سعادت در تمامی عرصه های زندگی برای ایشان، نکاتی را بیان کردند.

    حجت الاسلام علیزاده ضمن تأکید بر تحصیل علوم دانشگاهی خواستار توجه ویژه دانشجویان به فراگیری آموزه های دینی و اخلاقی شد و افزود: شخصیت اجتماعی جوانان تحصیلکرده ما در محیط های دانشگاهی شکل می گیرد و آموزه هایی فرهنگی و اخلاقی متعالی اگر با تحصیل علم همسو و ترکیب شوند، جوان دانشجوی ایرانی را به عنوان یک نیروی ذخیره ارزشمند برای ساختن آینده کشور عزیز و نیز تعالی انقلاب اسلامی میسازد و توفیق ما زمانی است که جوانان و دانشجویان ما هم با سلاح علم و دانش و پژوهش مجهز باشند و هم با سلاح اخلاق و ایمان.

 وی در ادامه صحبتهای خود با اعلان آمادگی مدیریت فرهنگی دانشگاه، از دانشجویانی که علاقمند به فعالیت های فرهنگی، هنری و علمی در زمینه های مختلف دعوت به همکاری کرد.

    در ادامه دکتر راهداری ریاست دانشگاه نیز ضمن تبریک ورود دانشجویان جدید به عرصه علم و دانش و محیط دانشگاه، عزت کشور و سربلندی میهن را در پرورش نسل دانشجوی پژوهشگر و مبتکر دانست و عنوان نمود: امروز دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با تمام ظرفیت علمی خود در خدمت دانشجویان است و امروز اساتید علمی و مدعو دانشگاه پیام نور تمامی دانش و توانایی خود را در راه پرورش این نسل پویا و بانشاط که از پیشنیازهای شکوفایی علمی کشور است، قرار داده اند.

 رییس دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در ادامه از دانشجویان ورودی جدید خواست که از ظرفیت های موجود در دانشگاه در جهت پژوهش های علمی و مطالعاتی بهره برده و با تمام توان، توجه و وقت خود را معطوف به تحصیل علم و دانش و در کنار آن فعالیت های فرهنگی و مطالعاتی نمایند.

    در ادامه این مراسم دانشجویان فعال و توانمند کانون فرهنگی هنری قاموس ضمن اجرای تئاتر، بخشهایی از موسیقی های سنتی را اجرا نمودند. دعوت از خوانندگان مطرح شهرستان برای اجرای برنامه به صورت زنده و نیز دعوت از تعدادی از بیماران اوتیسم مرکز توانبخشی کوشا از شهرستان ورامین و مصاحبه زنده با این عزیزان نیز بخش هایی از مراسم بود.

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir