برگزیده‌ها
1397/10/29 شنبه
مسوولان و کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران در فضایی صمیمانه با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند
نشست صمیمانه دکتر بخشی خانیکی با کارکنان ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران

طی نشستی به همت مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه، دکتر علی شادرخ؛ معاون اجرایی و مهدی مقدم؛ رییس اداره حراست دانشگاه با مدیران و کارکنان ستادی ملاقات و گفت و گو کردند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، در آخرین ساعات کاری امروز؛ شنبه بیست و نهم دی ماه، دیداری صمیمانه با مدیران و کارکنان ستادی داشت. در این دیدار، کارکنان ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران در فضایی دوستانه به بیان موضوعات و مسائل حوزه های خود پرداختند و همچنین دغدغه ها و پرسش های مورد نظرشان را پیرامون موضوعاتی از جمله تبدیل وضعیت و پست های سازمانی بیان کردند.

دکتر بخشی خانیکی ضمن پاسخگویی به پرسش های مطرح شده در فضایی صمیمی، به همگان خسته نباشید و خداقوت گفت و افزود: ما در دانشگاه پیام نور استان تهران زبده ترین و باتجربه ترین همکاران را در حوزه های مختلف داریم و از سپردن امور به دست ایشان خیال مان راحت است.    

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران تاکید کرد: همواره هدف بنده و دکتر شادرخ این است که موضوعات مورد دغدغه همکاران را تا جایی که امکان عملی شدن دارد در ستاد استان و چنانچه از حیطه اختیارات تفویض شده به مدیریت استان خارج است، با جدیت و دلسوزانه از مسوولان محترم بالادستی پیگیری و بتوانیم عملیاتی کنیم. مسوولان سازمان هم به حق پیگیر موضوعات و مطالبات همکاران هستند.

دکتر بخشی خانیکی ضمن تشکر از همکارانی که همواره در دیدارهایشان با ریاست دانشگاه، نقطه نظرات قابل توجهی را پیش از این و در حال حاضر مطرح و  ارائه می کنند، افزود:  همان طور که می دانید بنده مشتاق نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستم. هر زمان که شما بخواهید، بنده از نظرات و صحبتهای شما استقبال می کنم و به وجود همکاران خدوم و پر تلاشمان در ستاد استان تهران افتخار می کنیم.

در این نشست، علاوه بر موضوعات مطرح شده، دستاوردها و موفقیت های دانشگاه پیام نور استان تهران در حوزه های مختلف بیان شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir