اخبار
1397/12/15 چهارشنبه
به همت دانشجویان، کل لبخند بر لبان کودکان بیمار نشست
در آستانه سال نو، نمایشی شاد برای کودکان بستری بیمارستان مفید تهران توسط دانشجویان هنرمند مراکز تهران جنوب و تهران غرب اجرا شد

 گروه نمایشی کانون «مسیر آوینی» دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و کانون موسیقی  امیران دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب با حضور در بیمارستان مفید تهران به اجرای نمایشی شاد برای کودکان بستری شده و خانوده هایشان پرداختند.

در آستانه سال نو و با هدف کاهش آلام کودکان بیمار و خانواده های آنان، کانون هنری «مسیر آوینی» دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و کانون موسیقی  امیران دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب با حضور در بیمارستان مفید تهران به اجرای نمایش شاد «شاگرد و رمال» برای کودکان این بیمارستان پرداختند.

این اقدام فرهنگی با همراهی و هماهنگی مسوولان دانشگاه پیام نور و بیمارستان کودکان مفید برای تقویت روحیه و شادی بخشی به کودکان تحت درمان و خانوده ایشان انجام شد، با استقبال بیماران و خانوده های حاضر در بیمارستان مواجه شد.

گروه نمایشی «مسیر آوینی»  با انگیزه شادی بخشیدن به کودکان بستری ، طی روزهای آینده نیز قصد اجرای نمایش در دیگر بیمارستان‌ها و مراکز خیریه شهر تهران را دارد.

محمد حسین دیندار؛ کارگردانی نمایش «شاگرد و رمال» را به عهده دارد و عطیه جرجانی، مریم قهرمانی‌نژاد، لیلی زندیه ، محمد ایازی و سیدعلی مرتضوی از جمله بازیگران این تئاتر کودک هستند.

کودک و رمال روایت طنزگونه‌ای از داستان شاگردی ساده لوح است که با یک رمال روبه‌رو می‌شود و در ادامه ماجراهای جالبی میان این دو رخ می‌دهد.
 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir