اخبار
1398/10/18 چهارشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار کرد
مراسم بزرگداشت اسطوره مقاومت و استکبارستیزی شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین ، مراسم بزرگداشت اسطوره مقاومت و استکبارستیزی، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور دکتر راهداری ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی و نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه و تمامی کارکنان مجموعه، پس از ادای فریضه ظهر و عصر در محل نمازخانه دانشگاه برگزار گردید.

    در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیزاده طی سخنانی ضمن تجلیل از مقام رفیع شهید سلیمانی گفت : حاج قاسم سلیمانی یک الگوی کامل و جامع از ولایتمداری، میهن پرستی، رشادت، شجاعت، استکبارستیزی و مردم دوستی بود. تفقد ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نسبت به آن شهید بزرگوار و مراسم پرشکوه و بینظیر تشییع ایشان و جراحات قلبی و تاثرات شدید مردم از فراق آن بزرگوار گواه این سخن است.

    نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در ادامه سخنان خود با اشاره به پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی، از جایگاه ویژه ایشان نزد رهبر عظیم الشأن انقلاب یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری همیشه نسبت به حاج قاسم لطف و مرحمت ویژه ای داشتند و اعطای نشان ذوالفقار که بالاترین نشان شجاعت در جمهوری اسلامی میباشد، به آن بزرگوار گواه همین مدعاست. وی همچنین جایگاه حاج قاسم در میان قلب و روح میلیون ها ایرانی و به خصوص جوانان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و آن را نشانه صفا، صمیمیت، رشادت، مردمی بودن و شجاعت آن شهید والامقام دانست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دستاوردهای عظیم سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم در دهه های اخیر و انسجام محور مقاومت در مقابله با استکبار جهانی ، انهدام و ازاله کامل داعش پلید و ایادی آمریکا و صهیونیسم در منطقه را به عنوان ثمره و برکت حضور سردار سلیمانی در عرصه جهاد و شهادت برشمرد. وی همچنین افزود : امروز اسرائیل جنایتکار و ایادی استکبار در منطقه مقهور قدرت ایران اسلامی هستند و انشاءالله این خط سرخ شهادت و رشادت تا پیروزی نهایی و بیرون راندن آمریکای جهانخوار از منطقه ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir