برگزیده‌ها
1398/1/17 شنبه
در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان
دکتر بخشی خانیکی اولویت های کاری سال 98 را برشمرد

 افزایش درآمدزایی ، جذب دانشجوی غیر ایرانی، سامان دهی کارکنان  و پست ها در کنار پیگیری سند راهبردی دانشگاه پیام نور اولویت های سال 98 است

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در نخستین روز کاری سال 98، با کارکنان ستاد دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست با حضور دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی، غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست، مدیران و کارکنان ستاد، خلاصه ای از اقدامات و دستاوردهای دانشگاه پیام نور استان تهران در سال 97 بیان شد.

دکتر بخشی خانیکی با تشکر از کارکنان و مدیران دانشگاه پیام نور استان تهران، اظهار داشت:  دستاوردها و موفقیت های دانشگاه در سال گذشته، مرهون توجه، تعهد و تلاش بی دریغ همه شما عزیزان است و لازم می دانم که از تک تک شما همکاران دلسوز و محترم قدردانی  کنم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران و رییس دبیرخانه منطقه یک دانشگاه پیام نور، تدوین سند راهبردی دانشگاه پیام نور را اقدامی جدی و کارآمد عنوان کرد وبا اشاره به ابعاد مختلف آن افزود: با پشتیبانی و عملیاتی شدن این سند، نقشه راهی  پیش روی مدیران دانشگاه در سطوح مختلف در تمامی استان ها قرار خواهد گرفت که رسیدن به اهداف عالی دانشگاه پیام نور را سهل تر خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: ما  در منطقه یک دانشگاه پیام نور تلاش می کنیم تا با تدوین نهایی این سند راهبردی، با همت همه شما عزیزان محورهای مختلف آن را در حوزه های ذی ربط به نحو احسن اجرا کنیم.

دکتر بخشی خانیکی افزایش درآمدزایی با تکیه بر تمامی امکانات دانشگاه را از جمله اولویت های کاری خود خواند و خاطرنشان کرد: در سال 97 موفق به کسب مقام اول در بین مراکز استانی دانشگاه  پیام نور شدیم و امسال نیز تمام توان و امکانات خود را به کار می گیریم تا با رشد و جهش بیشتر، علاوه بر حل مشکلات دانشگاه، بتوانیم کمکی  به افزایش درآمد کارکنان بویژه همکاران شرکتی مان نماییم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران سامان دهی کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران را از دیگر برنامه های خود در سال جدید خواند و افزود: در سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام دادیم و امسال هم با همان نگاه، سعی می کنیم تا تعداد کارکنان و اعضای علمی افزایش پیدا نکند تا از تبعات حاصل از آن پیشگیری کنیم.

سامان دهی پست های سازمانی در دانشگاه پیام نور استان تهران و جذب دانشجوی غیرایرانی از دیگر موضوعاتی بود که دکتر بخشی خانیکی به عنوان اولویت های سال جدید عنوان کرد.

در ادامه این نشست، مدیران و کارکنان ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران  در فضایی صمیمی و دوستانه، با ذکر سخنانی کوتاه، سال نو را به ریاست دانشگاه و دیگر همکاران خود تبریک گفتند.

حاضران در پایان، صلوات و فاتحه نثار جان باختگان حادثه سیل کشورمان نمودند و  خواستار صبر و استقامت برای بازماندگان ایشان از خداوند متعال شدند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir