برگزیده‌ها
1398/7/9 سه‌شنبه
دکتر بخشی خانیکی در نشست روسای دانشگاه پیام نور استان تهران
تکریم ارباب رجوع، شاخص مهمی در خدمت رسانی است/ خود را همیشه مدیون ایثارگران می دانیم

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در نشست روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی که در آغاز سال تحصیلی جدید  با هدف جذب حداکثری دانشجو برگزار شد، با ارائه گزارشی از پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی شایسته مهمترین مولفه در جذب و حفظ دانشجو است و مهمترین شاخص در خدمت رسانی تکریم ارباب رجوع است.

دکتر بخشی خانیکی در این نشست که با حضور دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام حسینی؛ مسوول نمایندگی نهاد رهبری، مهدی مقدم؛ مدیر حراست و غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد، با برزگداشت مقام شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: خود را همواره مدیون شهدا و ایثارگران می دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی؛ مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران نیز درخصوص تقویت بنیان های اعتقادی جوانان گفت: فضای مجازی پر از شبهه افکنی های دشمنان و معاندان است. شبهه زدایی از جوانان یکی از رسالت های مهم دانشگاه است.

وی با اشاره به رویش های اسلام و انقلاب در جهان، از مسوولان دانشگاه ها خواست تا در راستای تقویت بنیان های فکری و افزایش بصیرت دانشجویان، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی واقعی، در دانشگاه فضایی را برای تضارب آرا و دیدگاه های سیاسی و اجتماعی و شبهه زدایی از چهره بنیان های فکری  اسلام و انقلاب ایجاد کنند تا از ریزش های احتمالی که مدنظر دشمنان است، جلوگیری کنند.

دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی داشنگاه پیام نور استان تهران نیز با پرداختن به بحث آموزش های آزاد و ارائه گزارش آماری از اقدامات صورت گرفته و پیش بینی شش ماهه دوم سال، از روسای مراکز و و احدها خواست تا ضمن صرفه جویی های لازم و رعایت صرفه و صلاح دانشگاه در حوزه مدیریتی خود، به حوزه آموزش های آزاد بسیار جدی بپردازند.

مهدی مقدم؛ مدیر حراست دانشگاه پیام نور استان تهران نیز توجه و حسن مدیریت مسوولان در حوزه های مختلف  را بسیار حائز اهمیت دانست  و با ذکر مصادیقی، عواقب حقوقی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از سوء مدیریت احتمالی  را یادآوری کرد.

 در این نشست، همچنین طرح جامع درآمدزایی مراکز و واحدها، موضوع استقبال از نو دانشجویان،  برنامه ریزی آموزشی و همچنین تعیین تکلیف اموال اضافی و اموال اسقاطی مراکز و واحدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضران دیدگاه های خود را در این خصوص مطرح کردندو مصوباتی مقرر شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir