برگزیده‌ها
1397/12/15 چهارشنبه
آخرین نشست سال 97 روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد
نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر زمانی
  نشست ماهانه پایان سال روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر زمانی؛ رییس دانشگاه پیام نور، مهندس بهروز،؛ مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی دانشگاه، غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست، حجت الاسلام والمسلمین حسینی؛ مسوول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری، مدیران ستادی و روسای مراکز و واحدها در دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت برگزار شد.

دکتر زمانی در این نشست با توضیحاتی پیرامون شرایط مالی دانشگاه پیام نور در سال 97 و صرفه جویی هایی که در طی این مدت انجام شده اظهار داشت: امسال توانستیم دیون سال قبل دانشگاه و حق التدریس ها را پرداخت کنیم و  این امر حاصل نمی شد مگر با نظم مالی که به همت همه مسوولان دانشگاه در تمام کشور به وجود آمد.

رییس  دانشگاه پیام نور ضمن اظهار این مطلب که دانشگاه پیام نور دانشگاهی دولتی است که در حال حاضر روی پای خودش ایستاده است، از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و درخصوص پروژه های عمرانی دانشگاه که به اتمام نرسیده اند خاطرنشان کرد: در سال آینده انشالله بودجه عمرانی اختصاص داده خواهد شد تا پروژه های عمرانی که زمین مانده است در اولویت قرار گیرد و انجام شوند.

دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن تشکر از حضور ریاست عالی دانشگاه پیام نور در نشست روسا و حضور در آیین روز درختکاری، وضعیت فعلی و  بخشی از اقدامات اخیر دانشگاه پیام نور استان را  بیان کرد.

دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران نیز گزارش مبسوطی از اقدامات و صرفه جویی های انجام شده در دانشگاه پیام نور استان تهران در دوره ریاست دکتر بخشی خانیکی و معاونت خود ارائه و وضعیت اداری این دانشگاه را تشریح کرد.

در این نشست، روسای مراکز و واحدها با توجه به اجرای آیین روز درختکاری، معرفی مختصری از مرکز و واحد خود انجام دادند و  صحبت درخصوص مشکلات و درخواست های خود را به نشستی دیگر با حضور ریاست عالی دانشگاه موکول کردند.




 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir